| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2006 年 3 月 1 日 星期三 |
 |   |
-0-*  |
| HEY!!!!!兩日冇打日記..本身諗住今日都唔打啦!!!!超級懶啦....今日十萬個寒冷....佢地仲要好快咁到..個頭用兩分鐘到紮完-0-...佛學有一點點無聊!!!電腦...自己做自己野!!!!....數學...同李家富一齊睇....成班都好嘈...我好努力咁聽咖=v=...之後上英文....好悶..好眼訓!!!!!!!之後落堂勁想去洗手間....忍左超級耐!!LUNCH....一度震一食!!!!!之後小K出去打波....同彤彤傾計....粒珍寶珠笑死我XDD....之後上中文....勁嘈勁嘈!!!!自己都冇上堂...牙蛇話我地痴線牙!!!!的確..的確!!!!!!放學成班走哂....連唯一既雞雞都俾小K搶左-0-...得番自己一個...好彩小瑜出現左...同佢傾左陣...同愛人走啦...再HEA多一陣番屋企!!!!!!!
係啵...唔該我個囡/囝....你件衫好WARM牙-3-!!!!
不喜歡!!不喜歡..十萬個不喜歡!!!!
 |
|
刊登時間︰2006-03-01 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 2 月 26 日 星期日 |
 |   |
Be Hapiiiii*  |
| 本來諗住打篇好激動既野..不過我諗諗下都係del左..其實有好多人應該會係仲唔好過我!!無謂要咁樣做..點解唔諗好d諗好d =] ??
黃小瑩!!
明天要努力努力努力!!!!!!
樂在心頭..問我一生復何求=) |
|
刊登時間︰2006-02-26 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 96 | »
|