今日6點起身..溫中史..淨係開左枱燈..個感覺好凄涼-0-"....之後就番學校...繼續溫....好多都唔太熟....之後考中史!!見到份卷就緊張到差D透唔到氣...突登寫得長DD...我諗住會高分DD-v-....之後完左就番屋企換衫....之後等埋Mr.NG=]就去自修室啦....早到左...未開....去行左陣就入去喇!!溫左1陣去左訓教!!真係訓著左牙!!大禍.....錯過左聽愛人唱歌牙.....可惜可惜!!!之後溫左陣又去左食野喇...又傾下計啦...記憶中係環繞"著條"咖-v-.....之後就上番去溫左陣又訓左陣...就走喇....hea左勁耐!!!!!番屋企!!!仲俾人發脾4 low...痴痴地線!!!!!!!!!!!勁憫喎 \ ..... /凸!!!!
刊登時間︰2006-01-10 09:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日考英文.....還可以的!!!
遲d post 番聖誕假d相出黎- v-
刊登時間︰2006-01-09 09:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
=v=!!05年最後1日..有D傷心既感覺..覺得過得好快!!
今日起身..坐左陣就做功課啦..勁多功課未做..番學有排抄..之後hea左陣..同愛人傾左陣電..就去左學KUNON..真係覺得愈黎愈唔識..覺得好似開始冇乜用咁xp..之後做好..等左陣愛人就去圖書館諗住還書..收左..之後決定去佢屋企..o係佢屋企hea左陣就落街買野食..um..搞左好耐!!之後上番去食..食完就走啦!! [[原本係去市中心的..但係因為某D既原因冇去!!!!]] 之後同Mr.NG*係公園hea左陣..傾左陣計..就番左屋屋啦!!番到屋企超混亂-0-..有人喊..有人嗌交..嚇死我..倒數個1刻..我同森美過牙-3-!!! [[因為我聽緊''森美移動'']] ..wakakakakkaka*之後愛人就打黎..同佢係到討論番今日D野..-v-!!! [[我中意你咁樣嗌我]] !!..
刊登時間︰2006-01-01 11:46 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]