Cursor by www.Soup-Faerie.Com
I am addicter to...
 
Siiuying
暱稱: ◆''Siu*瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hohohohohoho
久違
:)
Come back again:)
:)
文章分類
全部 (288)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 265
今日人氣: 6
累積人氣: 32376
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                       

2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天
  
問問*
 

人地通常點叫你? 小瑩

一日會訓幾多個鐘? 最小6個鐘 !!

星期日,鍾意留o係屋企訓覺抑或出街玩? 一時時  

 

你鍾意黃偉文多d抑或林夕多d?黃偉文  ..

聽歌,比較注意歌詞抑或旋律? 歌詞 .

用一首歌去形容你自己而家o既心情。唔知牙   ..

你而家有冇拍拖呀? ..

你想友告白先抑或你告白先? 佢啦緊係 ..

你想鍾意你友多o的抑或佢鍾意你多o?   - -..

你覺得自己靚唔靚? Mama ..

你係自戀抑或自卑? 1半1半 .. 

你鍾意天地長久多o的抑或曾經擁有多o? 天地長久 .. 

做錯o野時,你怕道歉嗎? 有時的 ..

係咪成日都唔交功課?  唔係”

你覺得抄功課係錯事嗎?  唔係 =v=!!

你最討厭o既老師係邊個?  Um..吳安安 =p..

係咪成日遲到?  唔係 .. 

 

係咪成日都覺得自己黑仔?  唔係 !!

有冇一個搞到你喊既朋友?  Um..好似冇 ..

做朋友,你認為乜野係最重要?  真囉..唔得呃人地 ..

會唔會接受朋友對你o既批評? 一時時 ..

如果你最好o既朋友講左個好大既大話呃你,你會唔會原諒佢? 睇下個大話既嚴重性 !!


試過俾人騷擾未? 試過 ..

你覺得乜o野係最令你煩擾?  好多 !!

講一個你認為最有效o既減壓方法。  =v=!!!

會考你拎幾多分?  E..未會啵 !! 

覺得自己能幹嗎? 不太..

喜歡依賴抑或靠自己? 唔多知..1半半 !! 

有冇成日拎住部數碼相機影相?   有既..依家用電話多 D..

鍾意俾人影抑或自己玩自拍?  兩個都0k..不過自好點點”

你部數碼相機係乜o野型號?   唔知啵 ..

點解你會買呢部數碼相機?  -0-“點知 ..

你用緊邊部手提電話?  唔知係乜型號 ..

有冇諗住換   -0-..

近排做過乜野,令你覺得最「nor ?Um..唔知 ar..

做完一件好「nor 」事之後,你要用幾耐去忘記呢件事?  好耐 !!

有冇邊種外語,你係比較擅長? 唔知牙!!!英文卦 ..

你信唔信「星座」? ..

你覺得自己似唔似你o個個星座? ok 咁..

 

你覺得蔡依林有冇特登扮濱崎步? 小小 .. 

你有冇發過明星夢? =0=..

你覺得自己有乜本錢去做明星?  冇乜 /  \..

鍾唔鍾意唱K?  幾牙.. 

最鍾意唱邊個歌星既歌? 好聽咪唱囉-3- .. 

鍾意幾多個人一齊去唱K ?  最小2個 na..

有邊個明星係令你覺得佢係扮型?  冇牙 .. 

最鍾意o既牌子。 Many..

最鍾意o既季節。 !! ..

最鍾意o既動物。 狗卦 ..

最鍾意o既商場。 好多 ..

最鍾意o既明星。 Jay``楊千fa``

最鍾意o既顏色。 ..白.. 

最鍾意o既電視節目。 唔知..依家冇乜點睇 TV..

最鍾意o既雜誌。  Cosomo girl

最鍾意o既人。My FDs .. My Lover.. My Family.. 

最鍾意o既球隊。 唔知 ..

你妒忌心強唔強?   0k..

容忍到你o既情人一腳踏兩船嗎   NO!!!!!!

講出你o既座右銘。 

最常講o既粗口。 冇啦我諗  

講出你而家最想買oo野。  xDD..

你鍾意地鐵多D抑或巴士多d?  baba!!!!

你普通巴士多D抑或空調巴士多D?  後者 !!!

你對ROAD SHOW有乜感覺?  冇乜野 ..

你有最多邊隻牌子既衫? 唔知 ..

你有最多邊隻牌子既鞋  All star*

你用邊隻牌子既護膚品? 唔知 ya..

你用邊隻牌子既牙膏? 唔知咩 .. white

你用邊隻牌子既洗頭水?  Woo..突然之間唔記得 -0-..

你用邊隻牌子既沐浴露?  唔知咩 BABY..

你最肯花錢o係邊一方面?   =v=!!

而家面前係一個你好憎既人,唔該講句說話寸下佢。Um..我好似冇憎人啵 ..

而家面前係你既夢中情人,唔該講句說話「霖」下佢。 -0-

邊句說話會即時令你嬲爆?  Um..唔知 ..

兒時夢想同現時理想,相差很大嗎?    !!!

有生以來,你做過乜o野令自己最內疚?  蠻多 !!

你喜香港嗎? 0k !!

你想你o既婚禮點樣舉行?Um..我想平安夜個日..我想行教堂 =p..

你想去邊個地方度蜜月?   唔知 xDD..

你試過「愛到要生要死」的感覺未?   ..

你試過o係條街上面嘔到七彩未 No..

你討唔討厭狐狸精? 極度討厭

!!!!! 你試過遇上狐狸精未 Yes!!!!  

講出一個折磨狐狸精o既方法。-0-“”

你係邊個生肖?   *

 你係邊個星座? 山羊!!

呢個問卷係咪好好玩呢?ok =v=!!!

 

︰2006-01-22 07:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 1 月 16 日  星期一 晴天
  
2個月=]*
 

My Honey.. 2個月快樂=D!!!!

woo...我發現有好多人誤會左琴日我同愛人影個張相!!!啦...張相擺到明就係借鏡的喇...我個頭細好多咖啵..1前1後的..冇錫到冇錫到!!

 *第1次我  起你的手

                                                                                                                                                             失去方向   不知該往哪走

︰2006-01-16 10:37 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 1 月 13 日  星期五 晴天
  
*
 

好地地..Diaryxp點解要轉呢??搞到勁慢囉我覺得!!!入左幾百萬次先得..

今日..仍然係要考試咖..考佛學..都0k咁..不過驚冇上一次咁高分..之後就同愛人走左..我帶左佢去我琴日我唔識番屋企個條路-0-..hea左1陣就走左啦..係屋食左陣野又出去..本身諗住係去溫書的..但唔知點解去左睇愛人打波..初初的確係唔悶咖..但坐耐左開始覺得唔耐煩- -..之後同佢地成班買完野飲之後就走左啦..愛人同我1齊..同佢周圍遊盪..又去左唔知邊1度坐...愛人出奇地俾我影相啵..難得難得..但唔知點解會del哂-0-""之後就同佢去左公園玩-v-..我竟然入到個勁細既窿..出奇出奇!!之後愛人要走..送左佢番屋企!!我拎埋佢件衫走..之後自己去左買野食..之後就番屋企喇..夜晚*唔知係度做乜鬼!!訓覺著左愛人件衫衫-3-!!

 

︰2006-01-14 12:24 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]