| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2005 年 11 月 12 日 星期六 |
 |   |
慘了*  |
| 口H..My G0d...我剪左頭髮啊...後未睇落去..點解成個o靚妹咁既...= =...慘囉....紮邊條邊好短...d頭髮仲飛起哂xDD...
今日出左去....睇到好多野=v=.. ...I don't know H0w t0 say !!!... ..
/ \ ...好多野都發生了...!!!!向前望=]... ..我相信你終有 1日會明白的.. ...
|
|
刊登時間︰2005-11-12 08:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |
 |   |
累*  |
| 昨天..沒有打日記喇..因為真的累透了xpp...今天...跟小瑜2人去運動場喇..1心還以為可以早!!!怎知...差不多8點才到= =...幸好還趕得到=v=...後來...比賽喇...跳遠= =跟卡文逃走了....回去都跟汶汶個丁避太陽xD...汗都1直滴滴滴...後來吃午飯那時...自己急步去了椰林閣...幸好=v=...有位!!!!15人1張枱...感覺怪怪的=.= ...回去後..都跟人吹水的.....後來....1位牙蛇帶了1個bb來..超可愛的xDD...接近尾聲...突感到不安感覺....總是感覺到今天會撞上什麼不能看的東西=.=...離開後跟c0co..包包..小猩猩回家...回家後沒人在家..幸好帶了門匙= =...1踏進家..便去了洗白...出來後..突看見1個影[[[在電視反射出來的= =...]]]不是吧....不安原來就是這樣...嚇壞了!!!!
或許我真的錯了!!!! |
|
刊登時間︰2005-11-11 07:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |
 |   |
無題*  |
| 我做唔到..我做唔好..我可以點??等???定係開始喇??..我想喊= =...我真係覺得好多野要煩喇又..
今日終於都整得哂...淨番d要執執..值得既...=] |
|
刊登時間︰2005-11-09 07:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 96 | »
|