| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2005 年 9 月 12 日 星期一 |
 |   |
1O0又*  |
|
【個人】
[1]]點稱呼__ Siu 瑩囉,,
[2]]男定女__ F,,
[3]]身在何處__ 香港!!
[4]]今日幾點起身呀__ 7:00,,
[5]]而家做緊咩??__ 打日記!!
[6]]刷左牙未= ="__ 未!!
[7]]最後食咩黎??__ 飲奶得唔得xDD,,
[8]]最後聽邊個電話??__ 媽咪!!
[9]]手提咩字頭牙__ 9!!
[10]]最後去Toi開大定細__ 細!!
【曾經】
[11]]比人屈__ 有喇,,
[12]]比人鬧__ 有喇
[13]]比人呃__ 有!!
[14]]排斥__ 好似有!!
[15]]想過自殺__ 有!!
[16]]懷疑自己有精神病= =__ 有xDD,,
[17]]裸跑??__ 冇xp,,
[18]]睇人裸跑__ 好似有xp,,
[19]]愛上比自己小的人__ 有牙,,
[20]]懷疑自己是tb__ 有!!
[21]]愛上自己不能愛的__ 有/.\
[22]]承上,如有_是誰?(關係)__ 唔講xp,,同學定唔知係朋友xpp
[23]]愛上同性的人__ 哈,,,有xpp媽媽囉,,
【2揀1】
[24]]7仔定ok?__ 0k,,
[25]]cream/sada__ 嘩,,唔洗客氣!
[26]]讀書/番工?_ 兩樣都唔想/.\
[27]]中學//小學__ 中學!!
[28]]刺激//悶__ 刺激
[29]]唱kk//睇戲__ 唱kk!!
[30]]睇無線//亞視__ 前者''
[31]]頭dd//足球小將__ 前喇梗係,,
[32]]單身//拍拖__ 拍拖同單身有時都幾好/.\
[33]]現在//過去__ / \兩樣都要,,
[34]]後悔//三思= =?__ 兩樣xpp
【其他】
[35]]屋企有咩人__ 你話呢xpp
[36]]同屋企人感情好//唔好__ 中中地喇,,
[37]]如果唔好,同邊個__ daddy卦*
[38]]有冇養野__ 死左/.\
[39]]你愛上別個會怎__ 可以點??
[40]]你的另一半愛下另一個,你會..__ /.\散囉,,
[41]]上過床未__ 未!!
[42]]想唔想結婚__ 想!!
[43]]會埋怨甚麼__ 悶,,唔岩我心水既野!!
[44]]通常同邊個出街__ FDs,,
[45]]浦邊度多__ 屯門,,荃灣''
[46]]有冇落dd__ 冇!!
[47]]承上,有去邊間= ="__ xpp
[48]]識唔識整野食__ 識識地,,
[49]]承上,識_整甚麼_ 唔數!!
[50]]有冇試過同愛侶有進一步關係__ 點進一步先?例如呢?
[51]]講粗口嗎__ 間中喇,,
[52]]通常講咩粗口__ xp,,
[53]]比牙媽鬧得最甘係邊為乜__ 唔記得,,
[54]]比牙爸鬧呢__ 唔記得,,
[55]]長輩__ 唔記得,,
[56]]朋友又鬧乜呀__ = =
[57]]咁比另一伴鬧又為乜__ = =
[58]]近排鐘意邊個__ 我xp,,
[59]]有冇睇Full house__ 有!!
[60]]出街個袋咩牌子__ 唔定,,
[61]]最討厭邊個牌子__ 冇乜!!
[62]]最愛咩個牌子__ 好多喎/.\
[63]]想要個點樣既另一伴??__ 錫我,,識搞gag,,多野講,,
[64]]最憎聽邊啲說話__ 難聽個d囉,,
[65]]最想人地同你講乜__ 唔知牙,,
[66]]朋友叫咩名__ 好多,,唔up,,
[67]]佢既性格__ 多到嘔xpp
[68]]如果你聽日要死,今日會點過__ 玩死佢!!
[69]]去唱k邊啲歌一定點__ 冇話一定點咖啵,,
[70]]會唔會去迪士尼__ 會牙,,喂,邊個約jei xDD,,
[71]]你而家愛果個人叫乜名__ 自己個名牙唔該,,
[72]]佢係男定女__ 男女XP
[73]]你願2為另一伴改一切壞習慣__ yes!!
[74]]覺得自己係咪變態__ 有時有dd咖,,
[75]]一個月幾多零用錢__ 冇定,,
[76]]最憎果啲人叫咩名__ 你!!
[77]]佢地男定女__ 唔知呢!!
[78]]有冇吸毒__ 冇,,
[79]]寧願口交.定係被口交__ 口你老母xp,,
[80]]如果你係tb,你會揀邊個__ 哈哈!!我搞扭汶=v=
[81]]讀咩學校__ blcwc''
[82]]近排點襯衫__ 冇乜點,,又係咁,,
[83]]第時大個想做乜(職業)__ 冇諗xp,,
[84]]近排有咩最吸引你__ 哈哈,,個o個人xp
[85]]你用十個字形容你既伴侶__ 我冇伴侶/.\,,
[86]]最鐘意聽邊首歌__ many!!
[87]]手提6字頭定9字頭__ 9!!
[88]]你壞嗎__ 唔算既我諗!!
[89]]有幾壞__ xp,,
[90]]你關心人嗎__ 睇下關邊個喇,,
[91]]你接受另一伴的錯嗎__ 睇下幾錯喇,,
[92]]佢愛上第二個同時亦愛你_你會__ 俾佢揀!!
[93]]試過為情難過__ yEs!!
[94]]最耐既一段感情或你暗戀人最耐有幾耐__ 3年xDD,,信唔信??,,
[96]]幾時既事__ 小學xp
[97]]食飽沒有__ 沒!!
[98]]呢排興咩__ 好多人電頭髮!!
[99]]呢個一百問邊個比你架__ 鬼xDD''
[| oo]]呢個一百問怎樣__ 好牙,,幫我攝位!!xDD,,
現在時間__ 6:19** |
|
刊登時間︰2005-09-12 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 9 月 11 日 星期日 |
 |   |
*  |
| 琴晚囉,,因為有d人囉,,嚇我囉,,搞到又訓唔到囉,,xpp陪我係岩咖!!!,,傾電話,,傾到差唔多 5點,,個死人電話,,冇鬼電,,之後話去充電,,遲3,4個字打俾佢,,點知自己勁白痴咁訓著左/.\,,,你唔好怪我牙,,一起身就即刻諗番,,要打俾你xp,,你冇白等牙??,,,真係勁勁勁s0r!!!!!,,,8點起身,,又訓得個 4個鐘,,,真係,,之後又做個d痴線既功課=p,,
|
|
刊登時間︰2005-09-11 08:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | »
|