| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2005 年 9 月 21 日 星期三 |
 |   |
Y0u Make mE sick !!  |
| hey,,今日又唔打黎,,自己走左,,點知個兩丁友企左係到xDD,,番學校,,冇野做,,hea!!!!,,之後上中文,,跟住上PE,,嘩,,肚痛都要上,,有冇搞錯,,乜我個樣唔似/.\,,之後跑喇,,,行捷徑,,-v-,,之後又玩跳遠,,我哂左好多時間,,哈,成班人係到等,,sorry /.\,,之後上科初,,,w0o,,有d野喇擺到明xDD,,做實驗,,番到屋企睇番本書,,先發現原來我地個實驗做鬼錯左,,差一部分,,xpp憫!!,,之後食lunch,,多左丁友,,去左後面食,,上番去,,hea喇又,,,之後上maths,,我識囉=],,哈哈,,之後英文,,成堂用黎默書,,訓哂係到寫,,好鬼死悶,,我又唔識/.\,,之後放學係下面做左陣功課就走喇!!
開始著緊了/.\,,怎麼辦??,, |
|
刊登時間︰2005-09-21 07:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 9 月 19 日 星期一 |
 |   |
10 O *  |
| 1. 你叫咩名呀(中文、英文、花名、乳名)?小瑩,,唔該,,
2. 你間學校邊個同學令你覺得最嘔心?冇咩既,,
3. 咁老師呢? 冇,,
4. 對你學校既廁所有咩評價?都幾熱下,,
5. 你既3圍係幾多?咁你滿唔滿意?滿滿地喇,,
6. 如果要你眼耳口鼻冇左其中一樣,你會揀邊樣?耳
7. 你大唔大女人/ 男人?唔大,,
8. 有幾大,試舉例說明? = =
9. 有咩你最想有又冇?um,,呢一刻冇!!
10. 過去一年,聽過最讓你高興的說話是?冇,,
11. 這句話是誰說的?冇,,
12. 如果要你同一個人戀愛,要做d 咩先得?有feel,,
13. 你會用咩詞語形容自己?奇怪,,
14. 覺得自己型唔型?唔型,,
15. 咁咩叫型呢?我唔識講/.\
16. 咁你身邊有幾個人係型呢?幾個男仔喇,,
你會點解釋下面既字oR有咩意見?
17. 「mk」:旺角,,mk怪!!
18. 「豬扒」:樣衰個d囉,,
19. 「愛情係盲目的」:我覺得係咖,,
20. 唔令又溝死仔:xpp嘔!!
21. 發姣:核人憎囉呢d咪叫,,
22. 跟風:人做乜佢做乜!!
23. 負離子直髮:直!!
24. ICQ既info全部係英文:難道係外國人??
25. 有人溝就受:可憐xD
26. 要另一半遷就自己:同意!!!
27. 日日扲住個電話爆send message:冇咩野,,幾好,,
28. 為仔生、為仔亡:白痴既行為!!!!
29. 同人拍緊拖但係仲鍾意以前個個:極難堪!!
30. 又要同人拍拖又唔肯比friend 知:我諗係唔想人地係到講jei,,
31. 自己冇身材都要話人地冇:冇咩既,,香港有言論自由!!
32. 平到連墊都唔用:飛機場xDD,,
33. 裝假狗:狗囉!!!
34. 細粒又要著連大粒著都有剩既衫:up乜??
35. 甲組腳:其實,,我都唔明咩意思,,
二級問題
36. 鍾意同愛,你點介定?中意可以係朋友喇,,屋人個d,,愛係伴侶!!
37. 你會鍾意一個人幾耐?可以好耐!!!
38. 你會有咩歌形容你的愛情生活?明目張膽,,
39. 你宜家有冇鍾意既人呀?中意??,,
40. 咁係邊個牙?好多!!
41. 咁佢鍾唔鍾意你呀?佢地中意卦xpp,,
42. 如否,佢有冇同第2個拍緊拖?同我牙xpp
43. 如果我宜家比一個願望你,你會想點?我想日日都可以玩!!
44. 如果你的愛人出面有第2個,你會?喊囉,,散囉,,,
45. 如果當街見到你另一半同異性kiss,你會?0 嘴哂囉,,之後散卦,,,
46. 如果你另一半性取向唔同左,你會?/.\改變佢!!
47. 你覺得有咩原因令佢既性取向改變?我煩??xpp
48. 真正愛一個人係點嫁?有feel,,成日都諗佢掛佢就佢,,-v-,,
49. 你會唔會比較最近一個和更前的另一半?唔會!
50. 你較鍾意明戀、暗戀、單戀?/.\,,,,我揀拍埋拖!!
51. 形容一下戀愛的感覺:比單身好得多!!
52. 失戀呢?煩!!!
53. 最近一之失戀用左幾耐平伏?一個月到卦,,,
54. 仲鍾唔鍾意以前個個? 唔中意!!
55. 初戀係幾時?xDDD,,
56. 維持左幾耐?xDDDD,,,
57. 記唔記得同以前個個最開心係咩?冇!!!
58. 最傷心呢?散囉,,,
59. 對女仔用香水有咩感覺?冇咩野牙,,我覺得正常!!
60. 男人用古龍水呢?我覺得好臭/.\,,
61. 對一個人耐,會唔會日久生情:可能咖!!
62. 有冇試過一見鍾情?有卦,,,
63. 一個人咩時候係最吸引,最令?做d靜態既野,,例如微笑!!
64 .咁你覺自己咩最吸引人,令人鍾意你呢?冇!!
65. 問心,你覺得自己令唔令?我覺得50,,5o!!
66. 100分,比自己幾多分?50分!!
67. 一個女仔做d咩最頂唔順?佢係到煩,,講野唔洗停,,
68. 男仔呢?扮型,,扮令,,扮大佬!!
69. 如果你既另一半做以上既野呢?叫佢改!!!
70. 你係愛情裡面,智商有幾多?唔知道,,
三級題
71. 對"三級"有咩解釋?3級分好多種!!
72. 三級令你聯想d咩?暴力,,性!!
73. 有冇睇過咸野?有xDDD,,
74. 有冇試過賴屎?BB個時算唔算??,,,
75. 做過d咩,一生人認為最低能?好多!!
76. 有d咩怪癖?我唔話你知xp,,
77. 一隻色狼同你講「我愛你」,你會點?走佬,,報驚!!
78. 有人同你講「你嫁過來吧,我會一生一世愛護你」,你會點?首先我要知道個個人係邊個!!
79. 你會點稱呼你的愛人? 佢想我叫咩咪叫咩囉,,
78.你宜家條底係咩色嫁?粉色,,,
80. 有冇偷睇人地換衫?冇,,,
81. 你宜家想唔想去大便?唔想!!!
82. 你失戀會做d咩?喊卦,,,
83. 你宜家想做咩?想好多呀,,,
84. 你有幾多條頭髮?我點知,,,
85. 如果一個人一日睇你個日記十次,你有咩感覺?我想知佢係邊個
86. 你會唔會想咀人?mama
87. 咁你想咀邊個?冇卦,,,
88. 你覺得邊個最性感牙?唔知,,,
89. 你憎一個人,你會對佢做d咩?唔出聲,,
90. 你宜家最憎邊個?hey,,個個男仔囉,,,
91. 佢有d咩令你咁憎佢?扮哂野,,跟風,,講野大大聲,,以為有人撐!!
92. 見到你鍾意既人,你會點?我諗冇咩野既,,
93. 見到一個人做緊d好型既野,你會點?望下囉,,,
94. 點睇有人唱情歌比你聽?w0o,,,幾得意,,,
95. 鍾意人既感覺係點嫁?中意人??,,冇咩咖喎,,
96. 鍾意俾人追定追人?俾人卦,,
97. 你鍾唔鍾意周國賢:0k咖!!!!!!
98. 完成100條有冇成功感?冇!!
99. 對l i 分問卷有咩意見?冇意見!!!!
100. 100分有幾多分?80!!!!!!
我發覺依家d細路好咸濕!!!!!
|
|
刊登時間︰2005-09-19 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 96 | »
|