| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2005 年 10 月 12 日 星期三 |
 |   |
又回來了 *  |
| 哎呀,,,個日記真係有d問題囉,,成日都登入唔到!!,,唔好逼我換板牙,我會發癲咖.\/. ,, 今日番學校冇乜野做,,不過睇書個段時間,,勁肚痛,,真係就黎暈喇xpp,,上中文堂都係,,一陣又痛下,,一陣又冇事,,玩野xp,,之後上PE,,w0o,,,變做空堂,,好無聊,,之後小息,,係到玩,,笑到我死xD,,之後科學,,冇得上去,,冇野玩xpp,,之後放lunch,,食完係canteen到hea,,上到去打鐘,,之後上maths,,我開始唔識喇,,慘喇/ \,,個曾志華勁刻人憎囉,,我做錯左1條數佢係到話我蠢喎,,,平時又係到扮哂野,,拎我本野黎抄,,係咪有病??,,我去帶你睇醫生!!!之後上英文,,唔識默書,,唔合格喇肯定,,之後放學又要上5樓做實驗,,hey,,我真係好驚d火柴/ \,,之後就去搵牙雞個d,,之後同卡文,wingwing,,瑜瑜瑜去7仔,睇下有冇飛買,,點知冇囉,,我叫左ks去買-v-,,,之後番學校睇人比賽踢波,,睇左陣就番屋屋lu,,
0c牙!!我黎緊喇xDD,,*
|
|
刊登時間︰2005-10-12 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 9 日 星期日 |
 |   |
Rain*  |
|

1名Rain迷,因情緒失控,竟無知地行去電視機熒幕前索吻,因興奮過度而暈倒,
該女已送入屯門醫院,情況樂觀。
報導:黃小瑩
p.s. 因部分鏡頭令人情緒不安,相片經已修改。 |
|
刊登時間︰2005-10-09 06:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 8 日 星期六 |
 |   |
HEy whY ?*  |
| 點解o係我最需要你個時,,你偏偏唔o係到??,,其實,,係咪我自己諗多左,,你講過個幾句,,,
我到依家仲記得,,,聽完完全唔知可以俾d乜野反應,,或者你係咁諗喇,,但我唔係,,我唔敢講,,唔想講,,/ \,,
點解會咁咖,,好煩,,我唔中意你咁同我講野,,我會誤會,,
我係好膚淺,,單單一句野,,都可以諗好多野出黎,,我無知,,一直咁期待,,得出黎既結果係?
我想逃避,,但我做唔到,,或者有1日我會明白=] |
|
刊登時間︰2005-10-08 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 96 | »
|