| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2005 年 9 月 18 日 星期日 |
 |   |
中秋*  |
| 今日一起身,,就勁係到hea,,,又玩電話,,晏晝同人傾左陣電話,,好辛苦先捱到夜晚,,hey!!!7點打俾牙雞,,點知佢俾人整,,接唔到我,,自己行去,,都算多人,,唔驚唔驚-v-,,去到,,w0o,,沖左上去紮''邊'',,之後係上面同小瑜,,wingwing傾計,,落番下,,d男仔勁刻人憎囉,,之後落雨喎,,E,,好彩都有人有遮-v-,,之後頂唔順,走佬,,去左食野+影相,,食完去左公園玩,,4個女仔玩truth or dare,,heyhey,,都唔係知得好多野喎,,玩玩下,,唔知點解講到我地點樣番屋企,,係喎,,好擔心-3-'',,之後都係決定早走,,牙雞自己去搭車,,送小瑜差唔多到樓下,,之後我又送埋wingwing番屋企,,w0o,,做左護花使者xDD,,,不過,,我要經過佛梁同董玉娣條路先番到屋企xp,,好鬼驚,,又黑又靜又冇人= =,,,行行下終於見番小小人xpp,,之後番屋企,,傾左陣電,,玩左陣腦,,就訓教喇=]*,,
|
|
刊登時間︰2005-09-19 12:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 9 月 17 日 星期六 |
 |   |
中秋前夕*  |
| 今日一起身,,已經唔想食早餐xp,,依家諗起都想嘔,,見冇野做,,走左去彈琴,,,生疏哂喇/.\,,差唔多成3年冇彈過,,一路彈一路停,,唉,,唔通學左個3年,,就咁白白冇左
,,學3年,,停3年,,到最後= 0??,,好後悔,,
*****************之後去左做功課!!!跟住去左學公文,,勁大雨囉,,之後去左做奸野xDD,,跟住去左搵汶汶,,歐陽同埋吳卓賢,,之後同佢地去買衫,,我頂牙,,個sales,,幾仆街牙,,我都廢事講佢,,之後又行左好耐,,之後去食野,,冇胃口囉,,飲野淨係,,xpp之後行左陣又走左去hea,,之後去左M記坐,,汶汶,,我會記得你咖,,你走左去唔理我/.\,,之後就搭車走人,,好無聊,,有條友仔好鬼死大隻,,癲咖xpp,,之後番到屋企樓下,,俾人撩囉xpp,,白痴咖,,真係嚇Q死,,番到屋企,,竟然冇人,,d友仔唔知去哂邊xpp,, |
|
刊登時間︰2005-09-17 10:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 9 月 14 日 星期三 |
 |   |
I can''t take it anymore. **  |
| 我終於吊左位喇,,個位唔錯牙,,都可以傾到計,,但吊左之後,,我又掛住個o個位,,xp
學校,,可唔可以有d轉變??,,點解會咁咖??,,
 |
|
刊登時間︰2005-09-14 05:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | »
|