| 我典你個計...個Diaryxp唔知做咩事,,登入唔到,,搞到前個幾日冇打.\/. !,,今日,,上電腦堂喇,,牙蛇個屎忽真係xDD,,之後中文,,都係好多人講野=],,之後音樂,,無聊!!!!!!!,,,之後maths,,,還可以,,個曾嘉琪我真係覺得佢好搞笑xDD,,佢好中意汶汶牙依家,,哈,,執到喇你xp,,之後放lunch,,,個個都冇飯-口-'',,,得汶汶有,,,好牙,,食送好牙,,,咸到xD,,小k唔知做乜野好惡咁,,之後就上IH,,之後放學,,即刻走佬,,,同瑜瑜瑜,,wingwing行去綿景,,之後同汶汶再番學校,,之後再行番去,,點知落雨,,成大班人走去避雨,,啊,,好有味=p,,之後我地番學校,,去更衣室,,好似開婦女會xDD,,之後再番綿景,,,佢地打左陣,,就番學校搵彤彤,,點知岩岩好佢地放,,之後走人=],,,,
|