Cursor by www.Soup-Faerie.Com
I am addicter to...
 
Siiuying
暱稱: ◆''Siu*瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hohohohohoho
久違
:)
Come back again:)
:)
文章分類
全部 (288)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 265
今日人氣: 8
累積人氣: 32360
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                       

2005 年 12 月 27 日  星期二 晴天
  
-v-*
 

經過我琴日訓左咁多個鐘頭...我個病今日都好左喇[[感動中T^T"]]....當然!!!病好左....就緊係即時去食糖喇=v= v ...食左幾粒又冇食喇!!!我驚!!!我驚又病!!!之後就去左溫書..*中史=v=!!果然...溫咁耐...都係唔識!!!GD..考試實死硬..之後就好努力咁整野食..!!!又失敗- -...個感覺超怪的喇xpp..之後就同愛人傾左陣電...收左線..就hea左1陣..食din...又俾人訓話-0-..之後同左彤彤..扭汶傾電...之後玩左陣..食BC*..-v-!!!好味...        

                                             好害怕...還有3個鐘左右..我又老1年喇..不要..不要!!!

 

︰2005-12-27 09:43 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2005 年 12 月 26 日  星期一 晴天
  
又病了*
 

今日1起身就覺得超唔舒服..走左去嘔-0-...嘔完又嘔..嘔完又嘔..來回走幾次..超痛苦T^T''..之後早餐都冇食就坐左係到發夢..成個人好似傻傻地咁..之後食埋lunch..就同愛人傾電*..覺得自己好似發緊夢咁樣樣..之後傾到差唔多點..就收左線..之後訓覺去左...訓到差唔多7點..屋企冇人..勁黑*..仲以為到左第2朝-v-..之後起身沖涼..好似又暈暈地咁-0-..原來有DD發燒牙大禍!!!!!!!!!...之後食DD野..又坐左係到發夢咁囉..

 

                                                                 點解我好似搵唔到你地咁既呢???

︰2005-12-26 09:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2005 年 12 月 25 日  星期日 晴天
  
X'mas*
 

                    Merry  Christmas*

    All                                        My                                    FDS

︰2005-12-25 08:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]