| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2005 年 12 月 24 日 星期六 |
 |   |
平安夜*  |
| 今日好遲先起身..hea左陣就出去學公文..個到有個ms幾好人喎又靚..xDD..做完出黎搵愛人..去左TW..沿途有個BB囡好搞笑-3-"...落左車去左吉之島行..戲院D人好多..我覺得係完全冇位囉-0-..可憐!!我到依家都仲未睇波波牙/ ..之後就搭48x去沙田!!!..亂咁行發現有玩具反反城-v-!!!個到D細路果然多xDD"..之後出番黎..見到1男1女嗌交..好似就黎隻揪咁樣樣牙xpp..好驚..之後就走左..搵野食..超多人..等左1陣就有位喇..出邊有人嘔-0-..愛人要對住D嘔吐物食野!!!!我自己冇食..我唔知食乜好..等愛人食完自己先買..之後就去左MUJI..買左D野食咁囉..之後又肚痛..真大禍xpp..!!!!行多1陣就走喇..沿途食番買個D野..落左車去新之城扭蛋...扭唔到想要個隻喇!!之後夾糖囉走左去..之後搭車番TM..落左係海旁到hea左勁耐!!!之後愛人話"咩"我..超嚇人!!嗌左勁耐先俾佢咩..佢咩得到喎又-0-"..咩咩下我發現原來幾好玩喎..之後番屋企既1半路愛人都咩左我-3-!!!GD牙xDD..番到屋企..都12點幾喇..之後沖埋涼就訓喇...
P.S. 愛人-3-!!!你今日好搞笑!!仲有..點解行行下..冇買雪糕既呢??
|
|
刊登時間︰2005-12-25 12:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 96 | »
|