Cursor by www.Soup-Faerie.Com
I am addicter to...
 
Siiuying
暱稱: ◆''Siu*瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hohohohohoho
久違
:)
Come back again:)
:)
文章分類
全部 (288)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 265
今日人氣: 12
累積人氣: 32324
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                       

2005 年 12 月 24 日  星期六 晴天
  
平安夜*
 

今日好遲先起身..hea左陣就出去學公文..個到有個ms幾好人喎又靚..xDD..做完出黎搵愛人..去左TW..沿途有個BB囡好搞笑-3-"...落左車去左吉之島行..戲院D人好多..我覺得係完全冇位囉-0-..可憐!!我到依家都仲未睇波波牙/  ..之後就搭48x去沙田!!!..亂咁行發現有玩具反反城-v-!!!個到D細路果然多xDD"..之後出番黎..見到1男1女嗌交..好似就黎隻揪咁樣樣牙xpp..好驚..之後就走左..搵野食..超多人..等左1陣就有位喇..出邊有人-0-..愛人要對住D嘔吐物食野!!!!我自己冇食..我唔知食乜好..等愛人食完自己先買..之後就去左MUJI..買左D野食咁囉..之後又肚痛..真大禍xpp..!!!!行多1陣就走喇..沿途食番買個D野..落左車去新之城扭蛋...扭唔到想要個隻喇!!之後夾囉走左去..之後搭車番TM..落左係海旁到hea左勁耐!!!之後愛人話"咩"我..超嚇人!!嗌左勁耐先俾佢咩..佢咩得到喎又-0-"..咩咩下我發現原來幾好玩喎..之後番屋企既1路愛人都咩左我-3-!!!GD牙xDD..番到屋企..都12點幾喇..之後沖埋涼就訓喇...

                                             

                                                  P.S.   愛人-3-!!!你今日好搞笑!!仲有..點解行行下..冇買雪糕既呢??

︰2005-12-25 12:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2005 年 12 月 22 日  星期四 晴天
  
歌唱比賽*
 

今日朝早起身..執執野就出門口喇..超大風!!!!番到學校..琪琪小朋友送左隻鴨鴨俾我-v-!!多謝..我覺得佢好得意牙..個patpat..xDD"...彤彤勁係到揸個粒星星..之後番課室做問卷..之後就入hall la..初初都0k期待..但睇到小小就已經冇乜心情咁樣睇落去..同上年我覺得差好遠..o係個位到又玩下咁樣囉..放左之後成班人去..用左超耐的時間決定食大快活-0-..食完去左許留山到食..同wingwing食個個好味-v-..之後扭汶同牙雞黎左..就去睇下D戲囉..自己又要早走牙xpp..冇得睇!!!!同愛人走左..去市中心行左陣..之後搭車..-v-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!你條頸舒服ma xDD'''..

再去計算完全無重要??

︰2005-12-23 12:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2005 年 12 月 16 日  星期五 晴天
  
*
 

                                             -3-!!!!!1個月了!!!!!

朝早...幾經辛苦先爬起身決定番學!!!!上堂又好攰咁囉...放左學就即刻番屋企換衫個D..之後就同愛人去市中心行左陣就去左睇麻婆島...我唔知係咪食左藥既關係喇..1路睇1路好眼訓..睇完出黎...好似岩岩發完夢咁樣= =..之後hea多1陣就番屋企喇=]....!!!

︰2005-12-17 08:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]