| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2006 年 3 月 17 日 星期五 |
 |   |
又星期5啦*  |
|
屋企奇觀-0-
IH – 好鬼悶-0-..又聽佢UP廢話!!!
數學 – 冇乜聽書!!
英文 – 昏迷左!!
視藝 – 畫咭!!有含意的.. 有含意的..-3-!!
LUNCH – 十萬個激動囉!!!食食下飯..上面趺左篤
屎落黎-0-..全部嚇到呢!!個個都放棄食飯!!
英文 – 睇書..聽書..改正!!
放學 – 成班一齊去綿景打排球!!好多人..幾好玩=V=!!!
打到6點到番屋企!!
屋企 – 攰到嘔-0-…
|
|
刊登時間︰2006-03-17 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 3 月 16 日 星期四 |
 |   |
4個月*  |
|

4個月快樂!!
電腦- 又做個樣功課=p!!!
中文- 評估!!
音樂- 好眼訓..好悶!!
數學– 同肥權傾計!!冇乜聽書-0-
LUNCH – HUSBAND都係到食-3-!!
綜人– 都係好悶..同包包傾傾計..又落堂!!!
放學– 陪HUSBAND 睇醫生!!
屋企– 打日記-0-..今晚又我黎煮!!wakakaka* |
|
刊登時間︰2006-03-16 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 96 | »
|