| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2006 年 6 月 8 日 星期四 |
 |   |
*  |
| 中文 - 想訓..但係俾d笑聲嘈到訓唔到.\ /. !!!之後仲同佢地玩埋一份..
數學 - 留心上堂..的確唔同d..時間過得好快!!!
英文 - 小測..分數唔高=[
視覺 - 勁趕功..整到隻手好醜=[
lunch - 彤彤陪我出去買野吃!!!我覺得好好味=v=!!!
英文 - 真係訓著左..醒左聽書!!
保底 - 郭SIR堂!!我愈黎愈覺得佢好>V<!!!不過我個鋼牙波波唔見左=[..仲"吉"親..流血..
放左 - 打左陣籃球XD!!!
玩埋天日..要努力喇=[
|
|
刊登時間︰2006-06-08 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 6 月 6 日 星期二 |
 |   |
*  |
| 中文 - 玩玩地..又呆呆地!!!
英文 - 冇訓教呢=v=!!!我仲有聽書tim牙>v<!!!
科學 - 好嘈!!!!吳卓賢又偷食.\/.仲要係個衰細佬!!!
lunch - 同彤彤買野吃..番到去..有好多人一齊吃!!!
普通話 - 係咁同胡烽睇朱慧A個加拿大XDDD
佛學 - 做作業個D咁..
放學 - 打魚毛球..好熱!!!等埋HUSBAND就走..
屋企 - 沖涼-0-..HUSBAND黎左陪我一陣!!! |
|
刊登時間︰2006-06-06 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 6 月 5 日 星期一 |
 |   |
*  |
| 多謝你D M記野食``
多謝你D 雪糕``
多謝你D零食``
錫哂你-3-!!!
嗯..F.2又就黎完喇=[不捨得...
真高興!!! |
|
刊登時間︰2006-06-05 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 96 | »
|