| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2006 年 5 月 22 日 星期一 |
 |   |
下雨天*  |
| 吳卓賢..你曳曳了xDD!!!
琴晚訓得不太好=[..冥想..冥想..今日囉..番學做功課..閱讀堂..又冥想..佛學..MS又黑口黑面=P...電腦..又係教PHOTOIMPACT..MATHS..我好努力咁聽咖=V=!!!!!!!我仲識TIM咖!!!!之後英文...有蜜蜂-0-..聽聽下..好眼訓...同番茄同學一齊訓著左...醒番時佢仲訓緊=V=!!..之後食LUNCH...同彤彤出去買..等左好耐...番學校...HUSBAND番埋黎...唔知點解突然之間隻手多左15蚊XDDDD...超奸的MA...之後買糖吃...之後上中文....偷食糖...=]...落堂..番屋企..拎書..HUSBAND陪我去還..俾人罰左36蚊-0-..之後去左自修室...做功課...之後番屋企..
吳卓賢..你真係曳曳喇XDDD
|
|
刊登時間︰2006-05-22 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


| 2006 年 5 月 19 日 星期五 |
 |   |
-3-!!!!!  |
| 今日得我自己一個番學..之後就收功課..上IH..個MS仍然很情緒化-00-..我都費時理佢..其間發生了些不愉快事件!!!不過我仲o係到笑..湘媚對唔住..你都唔好再唔開心喇..之後PE..MS教自衛術..其間俾SIU K踢中..差點點冇仔生!!!!!佢仲話我係死人腳-0-之後上科學..聽書..傅紙仔..之後上MATHS…我識MA xDD!!!之後英文..默書..放學..番屋企..食食野..整整野..出門口..搭BUS去MK ``..落車後..就去左新之城..冇乜野行..之後就去左潮特!!!!有好多STRAWBERRY牙!!!個到有勁多野..我都好中意/ \..之後買糖吃=]..HUSBAND俾我買薯片..-3-!!!!之後就行信和..有好多4仔-0-..之後就買薄荷朱古力雪糕吃=]..之後就搭車番TM..沿途有個女人訓到勁靚….行左陣..搵野吃..諗左好耐都係去大家樂-0-..食到好飽..不過其實幾好味..HUSBAND!!!我冇介意牙..真咖..我依家諗番起都有D想食咖!!!!!食完就去M記買咖啡雪糕吃…發現原來難吃-0-..之後就行路番屋企=]..差唔多番到去..去公園玩..爽XDDD…之後玩完又買雪條吃..行番去屋企..HUSBAND入左黎..MAMI俾湯佢飲-0-..HEA左陣..送左佢走..我下次會執令間屋咖喇XDD
 |
|
刊登時間︰2006-05-19 11:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 96 | »
|