琴晚好夜先訓..要等埋KS番黎睇佢買左咩書..之後先訓..今日成9點起身..10點出門口..BB成家後兩個站先上車..去左總站落..BB 好得意..去到紅磡就入埸LU..之後睇左陣..係埸入面食M記..BB訓著左..我抱住佢..佢流口水*V*食到好飽=P..之後睇多陣波就走LU..買雪糕食再去旺角行``..之後就同BB個D分開LU..再同MAMI..細佬行..同埋去交野"..沿途見到長毛*V*..我仲簽左名..之後搭車番屯門..其實我好攰"
其實我係知咖囉..唔好呃我
刊登時間︰2006-07-23 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
期待明天
刊登時間︰2006-07-22 09:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日8點起身..又再次要番學..番到去學校抄野...睇野..傾野..劉SIR睇我地=[..JEI係咁佢講D野係HO無聊..佢仲要話我個樣似男仔..HO辛苦先度過左..原來我入左B班..其實我知道之後真係冇乜感覺..唔明咁緊張做乜??唔係一班就代表以後見唔到..番屋企..即刻打電話比人..就整野..之後落街去0K增值..再急步行番去樓下個車站..見到WINGWING..再等埋津津同MAMI..細佬就搭車..同WINGWING坐最後..D人好似歧視我地咁..坐左0K耐車之後就落..再行左段路就去到會展``..係0K多人..同MAMI細佬就分開LU..之後我地去左Hall2先..係個到買左本張小嫻既書..再係個到行左成個圈``之後去買水..很昂貴``..之後就去Hall1睇..又買左雲海D書..之後行左好耐..見到個唔知乜水既藝人``..之後落最低坐..之後就走LU..去左買野吃..之後行左HO多路-0-..最後都係去左搭MTR..去TW..同WINGWING係到睇到個好似KENNY既男仔..之後同肥WING..聽歌..呆等``..落車之後去左TW新之城..食大家樂``..同WINGWING一齊吃一個餐..我覺得係OK好味....未食雪糕已經0K飽..食完之後就去搭車LU..上左車同肥WING係咁影相..仲偷偷地偷影後面個男人訓教..之後同WINGWING同一個站落..佢媽媽黎接WINGWING..兩個人感情幾好..之後仲送埋我番屋企..THZ-3-...
刊登時間︰2006-07-22 10:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]