琴晚冇乜點訓過*V*起身之後..就睇下書個D啦..2點到出門口``去TW..再搭MTR..去MK..到左搵牙綸..之後就一齊去家樂幫MAMI去寬頻交野..搞左好耐先搵到``..之後就去信和行..買野飲..之後又去潮特..又唔知去邊..又去朗豪坊..我中意個D野..佢就話核突-0-..行左0K多野..沿途都0K多眼神唔友善既人囉...去無印...見到D枕頭..真係好想訓..見到D床又好想訓..見到牙綸又想訓..最後決定去0K買乳酪提神...又想食雪糕...又想飲益力多..又想食乳酪...最後都係揀左士多啤梨乳酪..之後又周圍行..好熱..之後就搭MTR去TW...因為好眼訓...又想有得坐..飛左好多架車...最後都係求其上左架...企係到都就黎訓著...最後都冇訓...牙綸陪我搭車去到TW..唔該哂...分開左後..我就去新之城買野同埋買野食...之後就去搭車番屋企LU...
刊登時間︰2006-07-25 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
黃曉瑩""你好失敗``
刊登時間︰2006-07-25 12:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日差唔多10點起身..去左睇陣書..點幾出門口隻雞係樓下等我..之後就一齊去0K買野飲同增值..我買左士多啤梨乳酪同士多啤梨珍寶珠..上車食..同牙雞係到搞佢部新電話..落車之後去左新之城行街..搵唔到我想買個D..之後去左買野食..胡烽都出黎TW..我地去左搵佢..3個一齊行..去荃豐..係咁行係咁行..之後我仲買左士多啤梨野飲..胡烽話有肉原來真係有XD..之後佢去MK搵人..我同雞雞行..最後都係番轉頭買手鍊..之後行多陣就走LU..同牙雞分開搭車..點知落好大雨..牙雞仲突登行番過黎問我0唔0K..感動..之後我地都係分開左..架車冇乜人..我最右手邊o個到坐左個男仔..上到屯門公路時..硬係覺得佢有唔妥..我冇理佢..自己望窗..之後我聽到好似影相D聲..我聽過好多次..最後我望望佢..我見到佢個樣好尷尬囉..JEI係咁..邊到有人偷影相會較到咁鬼死大聲..落車..要兜路行-0-..番到屋企補習""之後本身話去游水..但係改左天日
其實我係有不甘不忿``咁又點??
刊登時間︰2006-07-24 09:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]