| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2006 年 7 月 27 日 星期四 |
 |   |
MK*  |
| 攰``
去MK @ KEITH``
冇野做..超無聊`
叫左佢個FD出黎----叫牙寶
個樣0K搞笑..周圍行..去左仙跡岩飲野`
叫左香蜜乳酸...同益力多冇分別囉
之後搭地鐵...WITH KEITH``
搭巴士...WITH KEITH TOO`
多謝住北角既你送我番TM.. |
|
刊登時間︰2006-07-27 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 7 月 26 日 星期三 |
 |   |
無聊日*  |
| 今日早打日記``
我終於睇左4本書展買番黎既書喇
今日MSN DAY``不停睇住D人又0N又0FF..
出街咁多日..突然要係屋企..係一件咁痛苦既事黎``
肚餓..去左煮公仔面食``
突然覺得..煮野食俾心愛既人係一件HO幸福既事
可惜...我冇..
而且...我最愛最鍚的人只有一個...黃小瑩嘛``
HAHA..MY FDS ..MY FAMILY..
|
|
刊登時間︰2006-07-26 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 96 | »
|