我愛你們*V*
刊登時間︰2006-07-20 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
病菌終於爆發..
發燒``
傷風``
HO難講我今日去過邊..做過D咩
我貼相算
自己做過D咩自己知``唔好賴得就賴
刊登時間︰2006-07-19 10:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
琴晚發生左D意想唔到既野囉..係超超超超超火..我真係好耐都未試過咁嬲..其實..我都唔知係咪真..覺得HO煩..我真係好想唔信""肥WING"SORRY``琴晚冇打到比你=[
琴晚成4點到先訓..7點幾到起身..超眼訓..但又約左胡烽食早餐..落到去冇胃口..真係喪眼訓..睇佢食都飽..之後番學校拎紙仔..等買書"..HEA左陣就買得..個勞國雄成日都係到問問問-0-..買完之後番屋企""係屋企Hea左陣..就出左去..去左個朋友屋企..間房HO鬼亂..幫佢係咁執執執"執執下又玩電腦"..之後出廳Hea..訓左係張SOFa到..差D訓著左..之後覺得HO肚餓"..搵人落左去買野俾我食..仲唔洗俾番錢TIM..多謝哂``..食車車面....食飽之後睇左陣電視..之後我訓著左..醒左之後已經6點到..又玩左陣電腦..就DOM哂D一袋二袋既垃圾去..之後就走LU..去左湖光搵搵人再番屋企``
刊登時間︰2006-07-18 12:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]