Cursor by www.Soup-Faerie.Com
I am addicter to...
 
Siiuying
暱稱: ◆''Siu*瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hohohohohoho
久違
:)
Come back again:)
:)
文章分類
全部 (288)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 265
今日人氣: 4
累積人氣: 32356
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                       

2006 年 8 月 12 日  星期六 晴天
  
*
 

心有點痛...有點亂`

煩``原來有好多功課都未做`天日我諗住出去做..有冇人陪我*0*??

我想個假期一直放落去`...我想快d去讀design`

懷疑你的真與假``其實我想放哂落去....明白嘛`

突如其來的心灰`很可怕`

夜晚落街`傾計散心`係一件唔錯既事`WINGWING我想KEEP落去=]

4位朋友`你們在那裡???

︰2006-08-12 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 8 月 11 日  星期五 晴天
  
*
 

琴日同人chat下MSN就去左訓..今日成10點到就起左身`快速整好野就出市中..同雞雞去唱K`個到D人既態度勁差`雞雞唱得幾放XD..之後唱完去左行街`我仲沉醉緊唱K個時..沿途係咁唱唱唱`..之後去左影貼紙相`搞左好耐`..就走LU..去左圖書館就功課..到依家先做左5本..做完就同雞雞分開了`..番到屋企CHAT MSN...之後幫雞雞搵人出夜街..因為佢唔想留係屋企`自己又可能唔出..搞左好耐都搵唔到..之後食飯`再落街`搵雞雞..佢入左黎蝴蝶`陪佢行沙灘`買左吹波波..同埋童年時經常玩既一樣吹汽球..天日POST上XANGA`..之後叫埋WINGWING黎..陪雞雞食左野`我地就送佢去搭車了`同WINGWING一路玩拋個汽球..仲含左落口當香口膠..之後就陪佢去0K買雪糕食`..再行去我屋企樓下個公園`傾計`狂傾狂傾`最後有兩個BB黎左..我地就讓左個千秋俾佢地..同WINGWING行左一個圈..BB走了`但有個男仔坐左..本身想行過去..但發現原來佢係傻既..就冇行過去了`之後同WINGWING係到講如果個男仔行過黎咁點算個時`我望望佢..佢行緊過黎我地個方向`WINGWING即刻跑..咁我又驚..又跟住左`最後停左..以為係我地多心..以為佢追住我地`但後來..發現佢係我地後面..我地又係咁跑`跑完呢到..又跑個到`我諗佢係以為我地同佢玩`我見到佢係搵緊我地囉`最後驚到番屋企`搞到成身汗

 

今天我不停講粗口了-.-

︰2006-08-12 12:57 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 8 月 10 日  星期四 晴天
  
悶=P*
 

今日成個下晝都拎哂去CHAT MSN*0*``LONG到左了`同佢玩CAM`玩到夜晚`仲比我見到佢驚時個樣TIM XD

依家晚晚都同KEITH鬥快沖涼-0-..我諗我真係癲左`

01.現在地上有一塊錢,撿不撿? MAYBE`

02.承上,如果那是台幣一千塊的鈔票呢?YES XD`

03.情理法之於你的順序? WHAT??

04.欣賞自信還是內斂?內斂的!!

05.遇見不合理的事如何處理?會爭辯到底`
06.
常被敷衍『能者多勞』?冇卦`

07.被嫌棄過『不解風情』?*V*

08.曾被說過很難理解或很好理解?前者`
09.
常被別人形容成什麼個性?難服侍..

10.網路上跟實際中的個性有差異嗎?一點點吧!!

11.認為自己的實際個性是?一時蠻癲..一時蠻成熟-0-..還有的

12.習於傾聽或分享?分享較多`
13.
很重面子跟儀態?一半半`

14.吃軟不吃硬或相反?吃軟的
15.
激將法對你有效嗎?不太`

16.會令你當眾發飆或翻臉的事? 不知道
17.
發生爭論時通常錯在自己還是對方?不知道... 

 18.看完一場很爛的表演或電影會到處哀號?不會`只會覺得好無聊...
19.
發現友人喜歡自己討厭的事物(或相反),會忍不住想抬槓?會O咀..

20.屬於等電話或打電話的一方? 大多等的
21.
說了『我再打電話給你』或『再連絡』就一定會這麼做?看看是誰吧

22.嘗試為『深度』與『淺薄』下定義。 -0-..

23.承上,自己有包含這些定義當中的特質嗎? -0-..

24.對於擇偶的個性底限?不要過於自大..
25.
你覺得什麼是家人?跟你最親`關心你`

26.對什麼事物會有『只有這個絕對不能退讓!』的堅持?不清楚..暫時沒有..
27.
會令你輕視的事物?冇主見..冇性格`只麻木跟隨別人`

28.認為自己的耐性有多少?不知道..起碼我的不會很小`

29.無論是自己或身邊的人、最吃不消的個性? 自大的..麻煩的..

30.需要他人認同才活得下去?我認為是需要的..

31.特別希望在哪方面獲得稱讚?藝術的

32.最厭惡自己的哪些缺點? 總是不能接受不完美的..還有很多

33.最想保留自己的哪些特質?NO..

34.想要別人怎麼看你? 看到我真實的一面..

35.目前有短期或長期的人生目標嗎? 短期: 努力讀書!! 長期: 讀DESIGN

36.承上,請簡單說明。 唔清楚會否成功!!

37.期望生活在什麼樣的世界?沒有憎恨..沒有野心的世界!!

38.會從厭惡的人事作為中自我反省?有時..

39.有從敬仰的人身上學到些什麼嗎?有的..

40.對你來說,怎麼樣才是『特別的人』? 有性格..充滿藝術細胞的`

41.想成為這個『特別的人』嗎? 蠻想的..

42.當事情不照自己預期進行時會……? 心情不太好`

43.會對未做或做過的事情後悔很久? 不會..

44.並非剽竊或盜用,當發現他人與自己的創意重複時會……? 會很驚訝!!!

45.什麼情況下最能感到充實?整天都很忙..而且要忙得合理

46.心情低落時需要的支援? 突然會有驚喜
47.
做完問卷的心得感想?很累-0-..

︰2006-08-10 09:05 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]