Cursor by www.Soup-Faerie.Com
I am addicter to...
 
Siiuying
暱稱: ◆''Siu*瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hohohohohoho
久違
:)
Come back again:)
:)
文章分類
全部 (288)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 265
今日人氣: 14
累積人氣: 32343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                       

2006 年 8 月 9 日  星期三 晴天
  
眼訓Day*
 

琴晚WongKaLong終於番到屋企..之後佢要執野..我等佢電話`傾電話傾到5點幾`佢眼訓就收線LU`..之後係張床到Hea到6點起身..整哂野..同KS..MAMI出TW`陪佢拎成績表`出到TW..食早餐@KS..MAMI..SUM`..食完入間學校`我無聊睇報紙`..成個CANTEEN全部都係家長..等左唔係好耐`SUM打電話叫我同MAMI上禮堂`係門口已經可以感受到喜悅同失落既氣氛`尋找KS個時..一路睇住D人係咁喊`自己都覺得有D唔開心..幾時又會輪到我?到時我係喊定笑都仲未知..搵到KSSUM之後..KS有喊過=[..拔唔到尖啦`差3分先滿分`係佢地期望太高`所以先會覺得唔開心嘛`升到原校都0K啦`..坐係到..望住D人`心情蠻複雜`又係到諗WongKaLong起身未`上機未..之後自己搭車番TM`..我訓左`好彩都識落車..番到屋企..同Long`CHAT左陣MSN佢就走LU..都唔知幾時可以再見..之後係屋企勁Hea..好眼訓..但係我唔想晏晝訓左..夜晚冇得訓`係咁上網..聽歌..睇碟`眼訓到差D跌左落地..玩玩下電腦可以自自然咁合埋左隻眼`最後都係控制唔到..去左訓..訓得個一陣..電話響..DADDY打黎叫MAMI落街一齊買野`..自己就醒左`點知開始就覺得勁唔舒服..想嘔又暈又頭痛`差D係屋企死左`佢地番哂黎之後..食晚飯`冇細佬係到特別靜..

 

 

真係好唔中意離別既感覺..關係變差了感覺不好受...你明咖*V*

︰2006-08-09 09:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 8 月 8 日  星期二 晴天
  
大嶼山*
 

今日9點幾起身`搞左陣野..出門口..MAMI..KS同我分開行..之後各自去屯門碼頭..等埋黃太個D同埋布EE就搭船過東涌`之後再轉車去個度假屋到`坐左勁耐車..係咁轉轉轉..0K有D暈..落車之後..就入左布EE間屋`0K靚`3層仲要兩層租左俾人`係佢屋企Hea..食包..之後就出左沙灘`開始過一段辛苦+曬+熱+攰既下午`要行段路`勁多地雷..行左差唔多1個字先到`..落到去..退左潮..勁大片地..開始玩+挖貝殼`..一路拎遮一路挖`的確係好攰...開始左冇耐..我挖到勁大隻..不過過左冇耐..我放棄了`好攰..KS..MAMI..黃太+布EE都勁努力囉-.-..黃偉傑同佢細佬唔知做咩係到捉魚XD..我自己就係咁影相..係個到留到4點幾..先去番別墅`行番去個條路突然有勁大隻牛走左出黎..俾佢嚇鬼死....之後番到去沖走D沙..勁飲野食野..就趕去搭車`再轉船番屋企=]

番到屋企..快速食完野就出TW..搵WONGKALONG..個時都就黎11點..同佢亂行左一陣`我仲同佢一齊行百佳`..之後去左7仔買野飲..去左坐..同佢係到望對情侶搞乜..坐到11點半到..搭車`自己又要驚..WONGKALONG陪我搭車`但係沿途係咁打俾WINGWING睇下咁夜有咩車可以搭番去沙田`搞左勁耐`自己覺得內疚..最後佢搭左亡命小巴離開左`

WONGKALONG: 真係勁SORRY`你臨走都搞件咁既野俾你..不過真係要唔該你..而且你今日既行為令到我0K驚喜-.-`

︰2006-08-09 02:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 8 月 7 日  星期一 晴天
  
沙田*
 

今日發生既事一言難盡..

成日冇點食過野`我諗我癲左`胃痛都痛左成日`

出左沙田`@ WONGKALONG..同其他人-.-

搞左好耐`唔開心左好耐`傾電話傾左好耐`

最後抱住超驚慌既心情搭番出TW`

不過都多謝WONGKALONG先生既安慰+你對雙手

都要唔該雞雞`令到你咁驚慌

番屋企..12點幾`

D生活開始有D顛倒

遲D番學都唔知點算..

0K唔想你走=]

0K有D唔捨得你=]

0K覺得你重要*V*

︰2006-08-08 12:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]