| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2006 年 9 月 8 日 星期五 |
 |   |
*  |
| 琴晚唔多訓到`雞雞講左d野我知`唔知點解我覺得HO唔開心`
.英讀 - MS TSE-0-`佢教書好悶`同扭汶小瑜靜雯卡文長毛傾計`咸濕
.小息 - 又同彤彤打交`
.數學 - 0K喇`唔多明咁囉`有D野令到心情唔好`
.中文 - 又係傾下計`俾BOBO話我似某人
.食飯 - 平靜咁過..`
.化學 - 吳SIR話佢自己D笑話唔好笑`佢竟然有自知之明
.佛學 - 何SIR幾搞笑`比派野比我地食`不過我俾左映妮
放學回家`換衫去`之後扭汶黎左我屋企搵我`同佢出門口搵彤彤一齊出市中心`到左撞到胡烽`點知比個女人撞正`SORRY都冇聲 ..之後去左M記食野`食完係到HEA..之後有班男仔坐左係我地側邊`點知無端端有個男仔問我拎電話`諗住比MSN佢..點知佢話佢冇MSN囉 ..最後係佢比電話我`佢叫我打比佢` ..走左係咁講番件事`個時真係有D嚇窒左`之後我去買番D粉底`希望唔好再趺落屎坑`買完行左陣..就番屋企` |
|
刊登時間︰2006-09-08 07:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 9 月 7 日 星期四 |
 |   |
*  |
| .英文 - 聽書=)
.數學 - 聽書too`好彩我明`真係HO中意波SIR E起排牙笑個樣JEI`
.中文 - 幾無聊下`同波仔傾計..又同馬文輝傾..又同BOBO傾`又同後面傾`
.小息 - 彤彤搞我`同佢死過`
.綜人 - NG SIR`悶`
.食飯 - 5個=)`食到我就死-0-`食完一齊買糖去`
.電腦 - 分組上..自由坐`我坐中間`同靜雯傾又同小瑜傾又同小清傾又同長毛傾`個頭擰到就甩`笑到癲XD
.放學 - 開左陣會`講3B班未來既展望`開完落CANTEEN`同扭汶HEA左陣就一齊走LU.. |
|
刊登時間︰2006-09-07 08:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 96 | »
|