咳咳-__-金日我都照平時出去
點知去到石排灣戈個升降機戈陣一開門無喇喇成腳都系水-,-
睇下睇下原來系洗地囉-3-仲要一開門佢岩岩洗緊戈個位=[]=
尼個都吾叫好黑囝~
宜家石排灣戈個球場仲要搞埋d咩盂x節!
成晚都系度唱歌._.我金晚都系吾會有覺好訓咖喇=3=
唉vov有誰人能幫助我v_v?