咳咳~太耐無打添._.
吾理佢喇-3-番番正題!
今日出左fun班結果*3*
我去左C班55姐系2份1精英班~_~
睇睇下見到陳頌欣個名嚇死我-_-,
好采我同佢一班姐=3=吾系d功課都吾知點搞!o!
最搞笑系我地連社都一樣0,0真系有緣~
不過仲有一份600字既作文等緊我=/= sosad t.t
P.S 我9月就會重出qooza咖喇~@~等下喇=,=