9月1到了~鈴鈴~
一聽到鈴鈴聲就好緊張
連排隊都要排好d.@.點知=.=......
排排下個身好似發緊燒甘,又頭暈-_-,
旦系我1早量左體溫先出門咖啵-0-
Miss見我吾多正常就問我系米吾舒服-x-
第1個比人拉入醫療室-3-好6囉-,-
跟住我地戈班有成2個跟埋黎-3-;
成間醫療室爆左o3o; 10mins後先番上5樓-3-行死人了~
一上到去見到一台都系回條v_v 唉-3-
仲有排我搞-_-,