|
日本很出名的童謠...
最近真係好混亂
成個人都唔知點好
生活究竟要係點先至係正常
本來今日約好左一大班5F同學去「通頂」
但係好多人都「放飛機」,唔知點解愈行愈少人
同上次謝師宴走個時差好遠
今次完左之後,應該都無乜機會大家成班5F 再次聚埋一齊去玩
我同峰哥、梓龍、球哥、小明、志鍵、金魚、守浩就去食野
本身自己諗住去番上年同ZERO成班一齊食個間,因為個到送個杯野飲真係好好味
但係峰哥就唔想食熱氣野,去左食泰國野
我自己唔係甘鍾意食泰國野,而且知道食個D應該都好貴,又好少
去到真係不出我所料,又貴又少,食到「火」都黎
搞到成個人無晒心情去玩
最後得番梓龍、球哥、守浩、志鍵佢地去唱K
我同埋其他各自各番屋企
經過九龍灣個時,真係好懷念上次謝師宴完左之後成班人一齊去食野,去玩
今日之後,我真係覺得就算好有錢,都未必買到快樂
一個人生活,無晒朋友,就算再有錢.....買幾多遊戲..用幾多去玩...買幾多食物
個人都唔會覺得有些少快樂...
而且快樂呢樣野,我覺得可遇不可求
例如你好想成班人再聚埋一齊 玩, 就算你逐個打電話叫佢地出黎
人地都未必有時間,或者佢自己本身唔想去...
再過多幾年之後 , 大家仲會有上次謝師宴個種感覺咩? 大家仲會即興甘話去睇電影...去打桌球咩?
有時候好想放低一d野, 但始終都係放唔低
睇番都係有少少心酸
近排睇番新世紀福音戰士 , 個作者好比心機去作呢一個故事
套野都有唔少值得人去思考ga地方...
|