又踢波整傷了,patpat 位..好痛!
佢地個個都話要休息壹個月先好返:(
我伍知我呢個月點過....unhappy !
今日係屋食完野去大眾樂搵豪子兄,
見到佢就火都黎,之後等埋偉仔就go 火車站;
見到含既反應我同剪楊壹樣的; (伍係啦掛!) 哈-
增值完答車返學,英文堂測驗,冇難道/3\
可以出貓既測驗真係難伍到me :)
測完同浩文佢地食車仔麵,條友食到流汗,笑死!
之後落馬會買六合彩,必勝咁話xd
上人際堂全班都打機,有7部psp耶,come on -
個個都係到pk 2010,所以伍會悶 =)
5點幾走人,返黎搵佢地踢波...得幾個人;
hei 佢地柒點幾黎到,去大場踢,感覺幾好!
就係大場比人整落地所以整親...
睇黎星期六都伍洗去選啦,行路都痛耶;!
壹個月耶,點過啊,諗起都unhappy ...
踢完去包餃店食野,吹水跑完步過黎,
串到hei 冇野講,yaya happy 了:)
聽日要早起,要去步操訓練耶,慘!
現在的我,停留在這就可以了xd
|