懶了xd
呢幾日返學都好好play ;
星期one 柒佐, 走去返第1 堂, 原來伍洗返的!
星期two 返3 點, 數學報告:) 成功-
我果組做最少野係me , 哈哈 *
today don't 返第 1 堂, 電腦要交功課;
返到school 暴抄, 15 分鐘完成, 累慘:(
last one 堂電腦, 由頭玩到尾, 冇聽書xd
放學同浩man 佢地返粉嶺, 係火車笑慘. happy!
到粉嶺go to 馬會買波, 諗諗諗.....
頭都big 埋, 5串1 啦. 希望中啦:)
幫埋石仔買, 細佬lok 太遲應訊息了. 下次啦-
排隊排好耐, 火都黎埋!!!!
用電腦搵產品資料, 用英文講比SIR 聽 :S
大大獲! 合格就已經足夠了;)
之後又要拍片, 不過沒有me 的戲份了=]
星期5 , 6 ,日 都壹定係happy day !!!!!!
day 5 : 幫mak 澤班考體能.
有我考mak 佢壹定伍洗合格, 哈哈xd
之後同佢地玩play 閃避球, 正慘!
day 6 : 同敬hei 彬仔佢地睇葉問2 :)
好多人都話好好聽, 期待!
因為....我要打十個xd 哈-
day 7 : she. hebe bb 黎香港-
我同my 兜應該會去搵hebe :)
my 兜見到呢篇野add me . 快快!!!
happy-
|