18.04.2010
星期日, 同細佬去唱k :)
本身耀楊都去的. 但腳傷問題沒去到....
11 點係火車站等, 傻仔遲到 -
改地方去大埔唱, 2 人唱勁大房!
間房根本就係 6 人以上既房黎的;
2 點半夠鐘. 陪細佬買爆旋陀螺 xd 笑慘*
in 吉之島買, 我完全伍想逗留係兒童區:)
細佬買完仲要即刻開 :S 呆機!
之後係條路中間發現[千奇百趣] 既野 ..........!
勁多小朋友係吉島門口爆旋-
好似開賭局咁:) 仲要有個Girl 壹齊play,
O 咀, 如果有發射器細佬都play ! 哈哈xd
go 上水, 影相! 冒險樂園耶:]
尖都出佐黎, 整野用佐one 小時 !
呢段時間同細佬去冒險樂園play... 笑慘-
play 籃球機整到手勁累 - 輸佐比lok :(
去舊墟買(紫菜) eat , 超good, 超辣 !
細佬and 尖都中計了. 笑慘 xd
影相既time 好好笑, 傻細佬係到造機會-
kai 的, 剪相剪相 ! 之後閃人:)
返嘉福換衫football, 成套野比lok 著. 酷!
到聯和, 燒雞白粉都地here, 跟隊-!
and 細佬壹隊, 他進步了好多耶, 而我:( unhappy;
8 點幾in 粉中買野返home 了...
睇獎門人笑到喊xd
18.04.2010- 呢日me過得好開心:)
好耐都未試過咁happy 了-
細佬: 約定下壹次再黎!!!!!!!!!
19.04.2010
返學:佐敦
沒有什麼特別的事情發生;
但在這天的晚上....我把心中所以說話告訴您!
還希望可以輕鬆下來, 結果.....不能-
腦海迫出之前快樂的片段出來:(
心很痛, 人已很累....
最後也再壹次為了您落淚 ;[
原來放下壹人很容易, 因為我覺得還有機會才放不下 !

lok 細佬 :)
黎過要cm 耶!!!!! :)
|