ysyaysya.... 星期 5 放假-
聽日放學係石狹尾踢波, 同自己班 !
呢兩日都聽住歌先訓到 :(
訓足 10 個鐘起身都好累, 伍知搞什麼 :s
today 得自己壹個人食野, m 記外賣xd
火車站見到麥澤, happy 慘- 好耐冇傾計!
兩個都有得坐, 之後有老人家上車, 我食緊野;
結果我沒有讓位xd 麥澤也沒有:)
之後條友講爛gag, 笑到我pk ....!
車程既途中, 兩個人搵到野玩了, fb 見啦:) 哈!
過多幾日就到me 啦 xd
in 9 龍塘 mak 比佐對鞋我比剪楊,書包重-
英文堂講黎緊大考既野, 最留心係呢堂!
不過.....壹路聽, 壹路停不了訊息xd 哈-
nds 動物拼拼 play 到我隻眼好累...
尋晚臨訓玩, 搞到今朝隻眼好痛, 要滴眼藥水 :(
play 到鳴部nds 冇電, 哈哈:]
成班落佐去買波, 冇人叫我去, so today don't play -
電腦堂就開始我同mak 既計劃, 成功了壹半!
放學and 子華答火車走人...
回家途中聽歌好舒服, 諗佐好多野 xd 成長!
in home play nds ...good -
呢幾日都過得好 happy ...........
聽日 你不會 mv 出了xd 勁期待!

BB IS MY L0VE!!!!
|