尋晚 3 點幾訓,今朝要 6 點起身 
唉 .... 因為要去daycamp, 都估到死得人多-
大清早就整野去火車站等浩文. 遲大到 !
睇頭條 see 今晚有咩心水買 :)
出到長沙灣就壹路係到講今晚睇伍到 ...
今晚睇伍到 ( 福祿壽 ) 啊 !!!
未出發已經好冇引, 成 12 個鐘頭, 囉我命 ]
係車到同政峰 play 笑到我訓佐係地 .
到達了就開始第壹個遊戲, 歷奇..
最尾果組要汁野, 結果我地第壹. 伍洗用-
歷奇後就係體能既訓練,10 組既體力.做死人 !
做晒後已經冇佐半條人命了, 腳軟軟 xd
食飯時間食班坐, 勁好笑. 子華既開心大發現, 爆珍-
嗱嗱聲食完去打兵兵波, me 屈機的啦 ;-D
之後又集合, 做佐好多團體活動 ...
玩得勁 happy =)
4 點幾返體育館玩遊戲, 我地最低分 .呆機!
又自由活動了, 打兵兵波打佐半個鐘-
沖涼, 之後去食飯了.. 好難食 
食完係出面睇波經 , 買佐都係輸 :(
返到屋企開始精神分裂, 9 伍答 8 了-
休息休息....要變得更開朗 :-D
ysysysysys-
me love song 
|