08.10.2009
今日好多野忙.第壹次冇返學xd
壹早久點起佐身出去拎身份證;
咁就18歲啦,伍係講笑!
之後出旺角唱k .敬熙,剪楊,麥家;
敬熙既表演真係嘆為觀止 =)
壹點幾麥家就走去返學lu.
我地唱到三點半就走.返去上人際堂 !
返到班房就有人問我唱k 好玩嗎,呆佐機 :)
傾下計.發下呆就兩個鐘了.
放學同敬熙,剪楊出佐旺角; 拎吸塵機 -.-
結果去到話冇貨.只好行街;
同熙都睇中佐件風褸,決定佐買啦 =]
仲有叔叔既支助.哈哈哈 xd
答火車返粉嶺同熙傾佐好多野.好笑 !
係粉嶺幫媽買完六合彩就回家了.
祝你好運啦 :) 老媽子 '
沖涼.食飯.汁碗. 例排野; 之後就play 腦了:)
聽日返長沙灣.夜晚係區場踢友誼賽;
節目排得密密嘛嘛.要搵日去剪同染頭髮啦.太長 :(
六,日事但壹日要買件褸添.伍係講笑 =]
今晚要早點訓.好累:::
路過也要給 Cm , 沒有的...敬熙熱吻壹個 xd 
|