24.11.2009
23號冇返學.去佐跑步同細場踢波;
太耐冇跑,雙腳今朝起就好痛-.-
壹起身就痛,返學行樓梯都痛.勁辛苦!
係home 食完野就換衫返學,福安停水;
搞到me冇水沖涼,成個人好伍舒服-
同麥家,mak返石狹尾.數學堂認真聽書.
之後講什麼股票,悶到me聽歌and 腥訊息:(
第2堂上記憶堂,超正;! 啊SIR 比記憶遊戲我地玩.
之後佢仲話可以淡忘你伍開心既野; 勁想試!
如果今日有比Sir 整既話就好,因為我有d伍開心既回憶伍想再記起;
真係好辛苦!! 不過時間關係所以冇比Sir催眠;下次吧:-)
放學去佐大埔睇甲經比賽,最開心見到拉文. 好掛住你耶;!!
拉文伍舒服and約佐人,如果伍係去食飯慢慢傾.嘻;
結果甲組次名出線,希望抽到條好籤啦.加油-
同彬仔,hei,志華佢地係m記食野,me係到講故; 酷...
之後就買野食返home了.嗱嗱聲沖涼先. 正;!
細佬勁happy 吸塵.屋企清潔了很多:-)
傾佐陣電話,電腦,準備今晚睇波;
聽日要去上官場練波,完全不知有什麼隊友;
很期待,me 好想踢波啊;!!!!

|