15.10.2009
距離演唱會既時間得返兩日炸! xd
聽日就係三只第壹場既演出啦.
順順利利.祝演出成功 
Today 照樣十壹點幾起身.沖涼整野;
媽媽又買飯返黎比我eat ,!
答 9 就去火車站集合.麥澤同麥家都驚遲到-
我同hei 佢地就慢慢黎. 哈:)
第壹堂上英文,要作文.還要百伍字-.-
基新果陣既me 壹定伍會作.但今日me 成功佐 強!
作完就同政峰佢地吹吹水.吹佐成個鐘!
下堂人際悶到飛起.成堂係到聽歌,寫野,畫野;
花輪同學都出埋黎, 問你死未 xd 哈!
放佐學見伍到hei 佢地,同浩文走人先;
返黎home 就沖涼.食飯.電腦!
今晚J2 有南華睇. 十二點幾-.- 但聽日返早!
聽日9 點要返到學校. 有活動玩;
{爬}石. 正!! 第壹次玩耶....
星期六就去睇hebe 老婆啦! 愛死了她;;;;
路過都要比cm 啊
|