10.11.2009
今日踢第二場班際;
尋晚同酷細佬傾電話.什麼情情塔塔, 搞笑! xd
壹點幾訓教.要六點幾起身戴con.
吹水上佐黎我屋企幫幫手.
戴完先發覺佐眼好辛苦-.-好彩有你幫手:)
係屋食完先就出去.9點到久龍塘,太早了-
踢10至11點,踢完就睇mak對hei 呢場大戰!
我地班贏佐4比0 . 都伍係太辛苦.
mak 果班最後輸4比2.有壹位怕輸的小子.哈=)
下場要對hei 果班.信心爆棚!
沖完涼就去又壹城食kfc.勁飽;食野期間發生小風波;
食完返學去,第壹堂數學,咩都冇帶.
壹開波就訓教..訓到隻手冇血到-.- 超累!
起身就做返功課.同作文;勤力到!!
吹吹水就放學.成班人答車返粉嶺.
係ka 福見到酷細佬同康哥. 係到串佢個頭; 哈/3\
返到home 沖涼,落街買野,食飯.
聽日細佬上我屋企整部廢電腦...
希望聽日手術成功! 可以用返部正常d 既電腦 :) 靠你啦.酷!
|