10.10.2009
因為太累既關係.壹訓就兩點幾;
起身玩下電腦整下野就三點.
仲要返沙頭角剪同染頭髮!
嗱嗱聲沖涼整野入沙頭角了 :)
獨個返stk ,獨個去剪頭髮 . So 慘 =(
去到剪完個頭就染,剪完個樣好滿意!
話晒第one 次染頭髮.真係驚出黎係柒樣-.-
條友幫me 染果陣隻眼好辛苦;
伍知什麼味道; 超不自然的! don't 講笑!
二十幾分鐘既 time 好快過. 洗完頭就知咩事了;
結果出黎都幾好的.覺得過得 go 啦 xd
之後出聯和搵hei 佢地play football .
行到惠康見到ka 明.答順風車出聯和;
結果需要既 time 仲 long 過我答小既-.-
因為陪佢 he 去送貨.收貨條友好煩 
出完上水就返聯和了;諗住buy 波比希俊;
但找不到有what 地方可以 buy 波-.-
去到球場即刻換衫.結果比人book 佐場!
好彩book 場果個識的.踢佐幾場都輸._. 閃人!
Go home. buy m 記返屋企 eat...
食完洗白白.就 play computer 啦;
明天有 what 搞呢? 有點想唱k !
But no boy go !!!
睇黎都係 play football 嫁啦; 吹雞!
都係 have cm ! 買風褸 !!! byebye 
有英文 see 得明嗎? 哈哈;
|