16.10.2009
由8:15p.m. 開始就有點緊張了;
因s.h.e 第壹場香港站演唱會開羅啦xd
岩岩係論壇睇返d 人講演唱會既野!
個個都話好正.令我更加緊張:::
聽晚我就去睇啦! hebe 耶!! 超開心,超期待!
Today 六點半起身整野.
因為今日要出去玩攀爬,都好緊張;
同浩文食完早餐就出發,係石狹尾等政峰就出發 :)
我地三個遲d 又遲到. 嚇餐死 
去到就聽志偉教我地用d 裝備; 打結果d ...
壹開波我完全伍洗._. 只好慢慢練!
第one 次攀上去諗住伍see 落黎就冇野;
點知......見到下面會腳震: 感覺好好笑 
9點至3點我只係攀佐one 次,太淆了xd
林浩文仲淆過me,真係少有 =) 哈!
準時3點鐘放人.我地三個最快走去答車返home;
係車累到sleep .返到home 沖涼聽陣歌就返學校踢波!
估no 到咁少人練波._. 想比珍 {十個珍}!
踢得one 陣就返屋企沖涼出去同媽食竹地..
變得伍好食了. 諗住去買衫,結果冇我碼-.- 呆佐!
返home 睇電視玩電腦..差不多訓了;;; 晚安..
明晚 8:15 p.m 紅館見 Hebe....
|