25.04.2010
星期5 到today 都幾happy 的:)
體能考核估伍到自己可以合格!
係sit-up 我拎到1 分, high慘*
play 閃避球更happy, 係咁閃閃閃閃;
最後死都係me, 強 xd
go 沙頭角剪埋頭髮, 勁短:(
同細佬踢波, 好差! 完全伍知自己做緊咩;
踢完隻腳已經開始痛了-
沖完涼搵妹傾計, 好耐冇同you 傾計啦:) 嘻=
自己答小巴返home , 獨個行回家!
途中真係諗太多既野. 有苦有甜;
星期6 早上同尖去睇細佬踢學界-
覺得佢會好悶:( 細佬贏佐入決賽*
但呢場表演佢好差, me 覺得;
睇完去食野, 茶餐廳. 尖講佐好多野比me 知-
估伍到我會同呢個人玩過xd 呆!
返到home 訓教, 5 點幾同吹水落聯和football .
me think 好悶, 大腿愈黎愈痛- 唉...
行路都好辛苦, 又要休息了:(
today 好早起身, 食野;
壹路係到等訊息, 結果苦等了......
5點又同hei 落聯和踢波, 唉! 更辛苦;
但in home 太悶, 沒辦法了:(
聽日伍想返學, 睇伍睇班際好:S
煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩!
|