屌
中文miss係咪on9"
我d中文筆記擺明就係借比人抄."
咩理由只係我得戈60分"
人地抄我戈d就個個7,80分"
問你點解"
你答我d字唔好睇.."
但係人地個個睇完之後話我唔止依個分數"
我只係抄小1,2句"
唔通咁就扣到我40分去!?
咁你就唔好怪我今日上你堂大叫"不爽"
-----------------------------------------------------------------------
物理測驗-.-"
又唔係話難-"
好似計野岩d唔岩d"
咁就仆得街-"
好彩功課有9分加.."
pass ar 要-"!!!! |