考試完左..可以free 下..
但係想高分d又唔高分...
估唔到戈d又好鬼分= ="完全估佢唔到
算na..物理第1睇黎冇望..
算數na...好傷心呀我..e加!!
放假...就係屋企悶.
一係就去打波..悶死.
機又唔想打..都唔知搞乜.!.!
好想去hk...配眼鏡.-v-""整番好舊戈副先..
又係要同我老豆去...
不過同老豆去係最好ge..起碼對我想要Ge野期望可以大小小-v-"
本身又話聽日去唱K..呀媽又唔比..
mandy又考試..咁去黎梗係冇意思-v-"皆因目的我只想見下佢.
咁就費事又同我ar媽嘈...嘈黎自己冇好處,保留番d好記錄,唔係第時邊到都唔洗去.
加上小傻戈段野...
真係有意思.....你地自己都係去同個ady玩na.
唱k e d野唔洗預我>vvv<"
因為澳門d夜生活一向都不允許我去玩ge.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
差唔多派成績表lur...全科合格呀一定要!!
星期4又要番去搞戈個乜東東...
林俊又搞咁多表演= ="搞到我星期六日獲獲都貢獻晒比佢...
只係得戈2個優點...同D缺點唔成比例 食屎La.!.!
13 號記住要番學呀.!.!
============================================================================
現在的我
在妳的心中,
到底算得是甚麼?
|