--------------------------------------------------------------------------------

So's BloG!"

SoSoSoSoSo
暱稱: " 肥So
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
耐冇打~!
-0-
2010-05-01
30/4!
10/4
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 160
今日人氣: 2
累積人氣: 1567
2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


2009-08-31 分類: 未分類

 

-0-0-0-0-0-0-0-0-

最後1日暑假lur"

時間過得真係快"比多幾日我就ok la.."

時間唔夠用"

去完個camp番黎"

攰死我"

行路勁痛我lor  e加"

-,,-"e d營..."下一年諗過先na

琴晚又去左我表姐到-0-"

眼訓到ar"..傾左緊msn.."

12點去左訓-"

第1次咁早"第2朝又唔想起身"

跟住出大陸-,-"

坐車戈陣發現電話支筆又唔見左-口-"

我記得好似我琴日用完有插番入去ga-0-"

叫我表姐番去搵下先-,-"冇左好唔方便"

出大陸na"

神奇-0-"出大陸"

踢拖著條波褲加件t就走-口-"

攰傻左

              聽日last day na"

             好好珍惜埋-"

試埋d衫岩唔岩先-"

不過唔岩都冇計...."

執埋d書先.."

9月4又要去..唔知考乜"

仆街"間演藝真係好煩"

遲d又要考番d初級樂理..."

我都唔係好記得lur-."

仆梗街na今次"

  仲有"

今日冇去睇青交"..."

又唔知幾時先有得睇lur



2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


2009-08-19 分類: 未分類

雖然e排成日係屋企-v-"

又想溫習-"又想打波-"

不過習就冇咩溫-...-"

算數-0-"

要溫戈陣就會自己識溫=v="

HeHe"有動力戈陣就會溫=v="

書又差幾本未買

又要買新書-"

雖然話理組d書好多係大陸書-0-"

平姐-0-"

都唔洗買晒新書掛-"都係我ar爺話要買新書.."

冇計.."

=v="唔理佢-"

有書戈陣就會打比我姑媽na"到時再算"

咁快暑假又話禁快完lur"

e排過得好開心-v-"好開心=v="好開心"

仲有10日左右放完-

粵華-v-"我番黎la"



2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


番黎lur" 滿足 分類: 未分類

 

番黎La"

頭先番左黎澳門=v="

買左好多野=v="

衫na"褲na"帽都買左=v="

不過冇買鞋-"買1送1都唔買.."

銀包又冇買...

其他都冇咩ge"

去香港真係可以唔洗流汗..

1出地鐵就係百貨公司-0-

係去配眼鏡戈陣要熱下.."

2日入面-0-

狂係到行百貨公司

KaKa"跟住行下行下"

sogo ar"朗豪坊ar"好似都冇乜na"

仲有去左東涌東薈城.."

買左幾件衫"

雖然唔係d新款"不過有d幾靚-v-"

第1日去左東涌 隻腳勁攰"

不過抵=v="

番酒店-"....戈張床"

難訓到ar"..成晚訓唔著lor"

成6點幾先攰到想訓"

7點幾訓著左-0-我老豆起身wor"

叫住訓左一陣就要起身na=0="

攰死我"跟住繼續出發-"..

去sogo na"行行下-0-

姑媽佢地買涼鞋-0-

買到din左-"

1共買左6對"

痴線-...-"

跟住又要拎住戈6對鞋係到行 "

之後去買褲-0-"

幾經辛苦先買到2條-"

1條長1條短...條牛仔褲夠舒服"

不過條短褲就細d...

諗住著大d好"

點知行左禁多間都冇我size"

剩番半個月-""要減左個肚腩佢ovo"

唔係冇褲買-...-"

去左香港番黎=v="

買左3件衫,2條褲,1頂帽.1副眼鏡=v="

正正正正正=v="



2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:估到算你勁-v-英文黎 )


2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


2009-06-08 分類: 未分類

考試完左..可以free 下..

但係想高分d又唔高分...

估唔到戈d又好鬼分= ="完全估佢唔到

算na..物理第1睇黎冇望..

算數na...好傷心呀我..e加!!

放假...就係屋企悶.

一係就去打波..悶死.

機又唔想打..都唔知搞乜.!.!

好想去hk...配眼鏡.-v-""整番好舊戈副先..

又係要同我老豆去...

不過同老豆去係最好ge..起碼對我想要Ge野期望可以大小小-v-"

本身又話聽日去唱K..呀媽又唔比..

mandy又考試..咁去黎梗係冇意思-v-"皆因目的我只想見下佢.

咁就費事又同我ar媽嘈...嘈黎自己冇好處,保留番d好記錄,唔係第時邊到都唔洗去.

加上小傻戈段野...

真係有意思.....你地自己都係去同個ady玩na.

唱k e d野唔洗預我>vvv<"

因為澳門d夜生活一向都不允許我去玩ge.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

差唔多派成績表lur...全科合格呀一定要!!

星期4又要番去搞戈個乜東東...

林俊又搞咁多表演= ="搞到我星期六日獲獲都貢獻晒比佢...

只係得戈2個優點...同D缺點唔成比例食屎La.!.!

13 號記住要番學呀.!.!

============================================================================

                                                                            現在的我
 在妳的心中,
                                                               到底算得是甚麼?