"'話咁快聽日番學=.="
好彩做晒功課..."
不過仲溫ing習-__-"放咁多日都要溫到夜mama"
以我記憶打番之前d野出黎na"
平安夜那天"
同H佬佢地去打邊爐."打到9點幾="
去左南灣湖行行行.."超多人."
跟住睇到小昌昌!"
跟住行下坐下-.-"
坐下坐下"有3個女見到炸彈.."大聲呼叫佢的名字-v-"haha"
跟住條女好勁ga-0-"講電話-...-"聽到有回音-__-"
跟住我同炸彈走左-.-"番歸..
跟住連續幾日在家溫書.."
琴晚去睇葡國國交..."
超正-v-"then"10點幾比人叫左出去="
見個面番去-.-"痴線.."
mandi又話走n世-.-"出左去好似有d比人水ge feel-__-"
then又番歸做數=.=
做到4點=.="
e加仲要背出師表"..."
快d背晒佢ar-口-"
蘇州過後冇艇搭-.-"
唉唉唉.........." |