--------------------------------------------------------------------------------

So's BloG!"

SoSoSoSoSo
暱稱: " 肥So
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2025 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
耐冇打~!
-0-
2010-05-01
30/4!
10/4
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 160
今日人氣: 0
累積人氣: 1565
2010 年 1 月 29 日  星期五   晴天


2010-01-29 分類: 未分類

考完試第1篇"

今日係考完試後第1個星期"

考試都ok" 英文創新低-.-"得戈70幾分.."

數學-.-"又低分左"

中文高左ovo"

化學94-v-"

最強係物理ovo"105分-v-"

自我初三次次拎100幾分到e加"第1次有3個位"

可喜可賀ovo"爽vov"肯定是誰帶給我好運"

我要感謝那位XD"

then"

今個星期.."冇心上堂-3-"

下個星期先專心d"

跟住下個星期又要默書-.-"又要測數-.-"

爽死ovo"

~ ~"下個星期六同椰子,bolo他們去hk掛""

yeah yeah yeah"

Yeah完"星期日考試-"

演藝-3-"應該冇咩問題"

快快樂樂等新年上物理培訓班"

痴線

-333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333-



2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


" 分類: 未分類

"'話咁快聽日番學=.="

好彩做晒功課..."

不過仲溫ing習-__-"放咁多日都要溫到夜mama"

以我記憶打番之前d野出黎na"

平安夜那天"

同H佬佢地去打邊爐."打到9點幾="

去左南灣湖行行行.."超多人."

跟住睇到小昌昌!"

跟住行下坐下-.-"

坐下坐下"有3個女見到炸彈.."大聲呼叫佢的名字-v-"haha"

跟住條女好勁ga-0-"講電話-...-"聽到有回音-__-"

跟住我同炸彈走左-.-"番歸..

跟住連續幾日在家溫書.."

琴晚去睇葡國國交..."

超正-v-"then"10點幾比人叫左出去="

見個面番去-.-"痴線.."

mandi又話走n世-.-"出左去好似有d比人水ge feel-__-"

then又番歸做數=.=

做到4點=.="

e加仲要背出師表"..."

快d背晒佢ar-口-"

                     蘇州過後冇艇搭-.-"

唉唉唉.........."



2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


多多多野做到死-3- 分類: 未分類

我挨左成個星期na-,-"

日日多野測到.."

日日2,3點先有得訓"

咁ge生活應該仲有3年

我幾時先可以訓好教ar-口-"

下個星期   物理化學中文grammer"

排住隊-3-"

痴線ga高一乙比人辛苦禁多"

事事不順..

做乜都冇mood"

唉-..-"誰能拯救我

期待放假ing 

留cm ar-v-"



2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


..........." 分類: 未分類

好耐冇打..."

救命.."測左1個中測..

我已經虧虧地..."咁落去真係"未老先衰"ga 真係..."

跟住mid-term完.."

放2日..."跟住下個星期又要考account"...未溫過習..ovo" 

聽日開始先溫..-0-"

聽日死期到-,-"

親愛的物理mid-term"

求你有30分..

我肥so誠心向上主請求... 

睇黎今年個物理比賽冇我份na..."

 

遲d又要去考樂理-.-"

唉..."

咁多野..."冇樣好野ge...

我咁大個仔都係第1次咁驚d mid-term分.."

事事不順ar

=...="             

不過今個月好多野搞"

不過都乜都冇mood na"



2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


=口=" 分類: 未分類

讀高1乙好苦...."

d物理又好多唔係好明"

計戈陣又唔係好識wor-0-"

又係要睇人d aws先識-"

同初三差好多"

琴日做d物理-0-

做左超耐..."

諗到頭都爆..."

跟住搵人幫拖-v-"

搵肥佬同小緻穎ovo"

噢-v-"肥佬戈條冇抄-"

不過好似係岩ge-v-"

跟住小緻穎戈條又係岩ge-v-"

好神-v-"點解我咁屎-...-"

諗起個物理第1-..-"可恥ar我"

從頭黎過na要"

今年睇黎數理化都好難合格lur~"

不過都要比心機.."溫習na溫書na..."

點都要睇到明ovo"

加油ar我!