家姐就黎生日了,佢又唔係話咁鐘意食蛋糕既,
所以今年無訂蛋糕,諗下有D咩可以自己整下咁啦...順便煮埋晚飯
家姐唔食得奇異果,其他生果佢都會食既,士多啤梨同藍莓就會更加鐘意
一如以往上網搵下食譜,睇下有無簡簡單單既試下整
趁今日得閒,就決定提早俾個驚喜佢啦!
下午出左去買材料: 士多啤梨,藍莓,鮮奶油,鮮奶,魚膠片,砂糖
過程好快就整好,只係要等雪凍既時間而已
雪凍左之後加埋士多啤梨醬同埋裝飾就完成啦~!
食飽晚飯之後,就拎出黎做甜品,味道同出面買既一樣的,成功成功~!YEAH
佢話俾100分我呀,真係好感動~~終於有100分了 
之前整既其他甜品都係得85分咋
真係值得我作緊傷風發熱又喉嚨痛都特登出去買材料整既
下次再試下整其他啦
晚餐: 三色椒炒肥牛+豆角炒豆干+茄子
甜品: 草莓奶酪

|