| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
| 表妹黎左~.~ |
分類: 未分類 |
早晨..好眼訓-.-
P.E.堂考試跳繩..
好彩都合格左
P.E.堂完左到英文堂..
好眼訓-.-聽左書..但係
我『左耳入右耳出』,
孝左咩都唔知-.-
~~~~~~~~~放學~~~~~~~~~
返到屋企都6點3..
同唔到晴晴打波波..
但係入到屋企個花園..就見到呀LAAM
KAKA..佢係到 ~ 1定有波打
但係用左d時間黎打唯舞-.-
仲有玩狗仔-.-
好少時間打波波
|
|
|
Merry Christmas and Happy New Year!!!
|
網主回覆
thx^^"
你都係呀` 聖誕節快樂+新年快樂=] Posted at 2009-01-04 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Samantha 於 2008-12-24 06:19 PM 發表:
cmcm... long time no see do you miss me? always go to my blog la!~ ^.^
|
網主回覆
thx^^"
唔係好耐冇見姐>w<
係既係既-__- Posted at 2009-01-04 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mmen+` 哈`我又黎la... 唉..今次又cm唔到第一 你快d打blog la... 打完記住叫我cm bo... 知道冇??
|
網主回覆
thx=]
下次努力吧-v-第1好易拎,,卡卡=]
-.- 唔係好想打blog..唉`
A__A 你好想我打咩,,卡卡~~
我就e+打啦-3-
記得留cm呀=] Posted at 2008-12-20 09:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
pE跳繩我實唔合格.. 跳得個幾下...唔想暑假返黎呀(p.s pe唔合格要返黎)
|
網主回覆
唔怕啦/3\
我陪你練呀-3-
1定會考到合格既/3\放心吧~! Posted at 2008-11-19 11:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2008-12-20 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ` Posted at 2008-11-19 11:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|