| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 考試囉>3<'' |
分類: 未分類 |
14號考試囉 ~
大家緊唔緊張呢a0a''
+油呀-3- 支持支持支持你地呀>3<
仲有波.. 2月7號點嫁-__-
幾點去..? 邊個去..? 去邊嫁..?
回我呀/__\ 我心急喔 ~!~!
|
網主回覆
多謝晒^^" Posted at 2009-01-14 11:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
k0aLA 於 2009-01-10 12:44 AM 發表:
考試要加油啊!
|
網主回覆
冇錯冇錯xDD`
要+油+油 >3< Posted at 2009-01-14 11:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ADD OIL LA=] 中文我預左衰梗/_\ 中作要作兩篇文..死梗= =
|
網主回覆
講得冇錯xDD` 要+油+油 >3<
中文a0a 唔會衰既..你咁叻女 ~ 1定合格-3- Posted at 2009-01-14 11:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯..
你都要+油呀^^"
支持支持你-3-
十卜十卜 >3<' ' Posted at 2009-01-14 11:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|