| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 5 日 星期一  |
| 講翻琴日個d野 |
分類: 未分類 |
講翻琴日個d野 ~ 因為琴日成 點幾先翻到屋企`
8:00幾就比呀媽叫鬼醒左,
但係我又訓翻 ~ 好眼訓..
跟住呀媽頂唔順 ~
要我9:00出到門口 ,
同呀婆,呀E,爺爺 佢地食飯 ~!
******* 8:30 *******
又比2家姐叫左起身 >"<
冇計` 算數`
起左身 ~> 15分鐘搞掂晒`
出得門口 ~!
******** 到左 ********
好得呆` 冇理佢地`
跟住又唔想食野 ~> 食左小小,
伏係張枱到 訓左`
呀豪黎左,
起左身` 食左幾口,
打機(電話)` 好無聊-.-''
******* 走得 ******
好開心`
跟住同呀媽講話我:
[ 同呀豪去表妹屋企玩 ]
佢話得` 因為我地都要同佢地食晚餐
我諗 又係 [ 皇金海岸 ] 啦 ~ 1定係`
******* 去左佢屋企 ******
即刻去左 游水 & 打波`
好好玩`
玩到好累`
好想翻屋企 訓個靚覺`
******* 去食飯lu *******
第1時間叫 耶青`
哈` 比我食晒d肉-.-''
同表妹&豪仔 去左出面 睇野`
d野好靚呀` 好想買`
Than..
呀姐佢地打左個電話黎 ~> 翻去食野`
d野好好食`
~ Yummy ~
又出去玩 哈`
***** 翻屋企 *****
豪仔,呀E,呀婆.. 翻長洲`
表妹.. 翻屯門`
我.. 翻屋企`
|
網主回覆
thz` Posted at 2008-05-07 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
k0aLA 於 2008-05-07 05:35 PM 發表:
我黎留個言比你呢:) 真開心啊._.
|
網主回覆
thz`
係呀係呀` Posted at 2008-05-07 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tingting 於 2008-05-06 10:31 PM 發表:
CMCM...
|
網主回覆
thz`
但..但係..但係你係邊個?? Posted at 2008-05-07 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
『波板糖℃』 於 2008-05-06 09:09 PM 發表:
CM...=]
|
網主回覆
thz`
唔好唔開心啦 ~! Posted at 2008-05-06 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz` Posted at 2008-05-06 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mm 於 2008-05-06 08:04 PM 發表:
hihi 我都覺得好好味 好好玩
|
網主回覆
呀嵐`
你打錯名wo ~
唔係"mm"呀-.-"
係laam 呀`
係呀係呀`
個日真係好好玩呀` Posted at 2008-05-06 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
成幾點先返屋企 咁咪一返去就 支力 到訓著0.0" c/\/\c/\/\:〕
|
網主回覆
唉 ~
成12點幾先翻屋企,
1點幾翻(到)屋企,
1點幾先訓炸,
1訓就1定訓得著嫁啦,
咁眼訓` Posted at 2008-05-06 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz`回回回.. Posted at 2008-05-05 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz` Posted at 2008-05-05 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
-口-" 無聊cM
都好.. 講聲thz 先` Posted at 2008-05-05 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|