SuM1_618
暱稱: ♥°SuMI♥°
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
哈哈哈,,
~生日~
尖沙咀>3<
考試囉>3<'' ...
表妹黎左~.~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 3929
今日人氣: 1
累積人氣: 6556
2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


講翻琴日個d野 分類: 未分類

講翻琴日個d野 ~ 因為琴日成 點幾先翻到屋企`

8:00幾就比呀媽叫鬼醒左,

但係我又訓翻 ~ 好眼訓..

跟住呀媽頂唔順 ~

要我9:00出到門口 ,

同呀婆,呀E,爺爺 佢地食飯 ~!

******* 8:30 *******

又比2家姐叫左起身 >"<

冇計` 算數`

起左身 ~> 15分鐘搞掂晒`

出得門口 ~!

******** 到左 ********

好得呆` 冇理佢地`

跟住又唔想食野 ~> 食左小小,

伏係張枱到 訓左`

呀豪黎左,

起左身`  食左幾口,

打機(電話)` 好無聊-.-''

******* 走得 ******

好開心`

跟住同呀媽講話我:

[ 同呀豪去表妹屋企玩 ]

佢話得` 因為我地都要同佢地食晚餐

我諗 又係 [ 皇金海岸 ] 啦 ~ 1定係`

******* 去左佢屋企 ******

即刻去左 游水 & 打波`

好好玩`

玩到好累`

好想翻屋企 訓個靚覺`

******* 去食飯lu *******

第1時間叫 耶青`

哈` 比我食晒d肉-.-''

同表妹&豪仔 去左出面 睇野`

d野好靚呀` 好想買`

Than..

呀姐佢地打左個電話黎 ~> 翻去食野`

d野好好食`

~ Yummy ~

又出去玩 哈`

***** 翻屋企 *****

豪仔,呀E,呀婆.. 翻長洲`

表妹.. 翻屯門`

我.. 翻屋企`






訪客留言 (返回 SuM1_618 的日誌)


michelleya 於 2008-05-07 07:05 PM 發表:
CM 4U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz`
Posted at 2008-05-07 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k0aLA 於 2008-05-07 05:35 PM 發表:
我黎留個言比你呢:)
真開心啊._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz`
係呀係呀`
Posted at 2008-05-07 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tingting 於 2008-05-06 10:31 PM 發表:
CMCM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz`
但..但係..但係你係邊個??
Posted at 2008-05-07 07:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



『波板糖℃』 於 2008-05-06 09:09 PM 發表:
CM...=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz`
唔好唔開心啦 ~!
Posted at 2008-05-06 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hunt_so_bad 於 2008-05-06 08:50 PM 發表:
Comment 4 you : >
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz`
Posted at 2008-05-06 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mm 於 2008-05-06 08:04 PM 發表:
hihi 我都覺得好好味 好好玩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呀嵐`
你打錯名wo ~
唔係"mm"呀-.-"
係laam 呀`
 
係呀係呀`
個日真係好好玩呀`
Posted at 2008-05-06 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aesopr35517 於 2008-05-06 12:04 AM 發表:
成幾點先返屋企
咁咪一返去就 支力 到訓著0.0"
c/\/\c/\/\:〕
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉 ~
成12點幾先翻屋企,
1點幾翻(到)屋企,
1點幾先訓炸,
1訓就1定訓得著嫁啦,
咁眼訓`
Posted at 2008-05-06 05:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sscrazyspeed 於 2008-05-05 07:57 PM 發表:
no.4cm=]]
回回回~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz`回回回..
Posted at 2008-05-05 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hunt_so_bad 於 2008-05-05 07:41 PM 發表:
Comment 4 you : >
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz`
Posted at 2008-05-05 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MANDY1996417 於 2008-05-05 07:01 PM 發表:
CMCMC...=]
留個無聊cm比你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-口-" 無聊cM
都好.. 講聲thz 先`
Posted at 2008-05-05 09:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
每月文章
文章分類
全部 (22)
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋