今日小息,
拎翻張"學生証",
好驚拍唔到卡,
因為琴日都拍唔到,
so比左張"學生証"校務處,
等佢幫我正..
但係佢到正唔到-.-''
比佢玩死-口-"
食飯,
拍唔到卡,
嚇死我,
以為唔可以食飯..
又要等到1點先食得..
好彩,
都食得 ~> 唔洗等到1點
哈`
-----------------------放學---------------------
諗住等埋陳敏婷&小朋友,
上1上qooza睇下,
因為屋企上唔到網..
點知佢又搞掂晒 ~> 走得..
------------------翻到屋企--------------------
夜晚,
無聊..
試下開電腦,
睇下開唔開到,
點知...
哈`
開到wo ~
勁開心` xDxD..
8級大地震
唉 ~
我覺得好 心痛,
1個地震可以令到好多
無辜既人 受苦,
個d人冇做錯任何野,
但係1個地震就可以搞到..
可以搞到 "人命" 既事 ~!~!
-----------------------------------------
我好希望你地可以幫佢地,
~捐款吧~
你地只可以 "捐款",
先可以幫到佢地嫁炸,
快d幫下手啦`
|