| 73 July 2006 48 |
| S |
M |
T |
W |
T |
F |
S |
| |
|
|
|
|
|
1 |
| 2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
| 9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
| 16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
| 23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
| 30 |
31 |
| |
|
|
2005 年 6 月 6 日 星期一 |
 | |
|
【APM】…之Day |
|
今朝9點3叫醒超人。哈。出Fun呀!之後洗白白豬啦!10點到出去。去到APM架2𨋢都死哂!揾左成個字。P佢個K啦!由5樓落到2樓再想11樓!我地同Renee老豆一架𨋢...(原來佢地晨咁早就死左黎!)之後Book...左間房。出面已經好多Fans...我地係61號。Cream 就包哂25—26、5—7無奈囉!之後12點。嘉怡。同嘉怡媽仲有我表哥都黎左lu...好玩呀!之後出左大堂影相2。我即刻攞返相機!之後米奇黎左。叫我地攞返D相俾佢喎!經過26號房…入左去8下。哈2HimHim呀!(莫生)同成班Cj影相囉!謙謙好搞笑呀!之後返去61唱K。過左無耐。佢地轉房。咁我間K房咁好彩。夠鐘。咁我就過左26號到睇【其實我乖MV】睇完就唱K…la(呀昌個班友係到玩野囉!) 謙2好似唔慣呀、好早就走左la…我就大約3點幾4點先閃人。之後去左M記。〈今個禮拜內都唔食M記嫁la?! 〉食完去左MUJI、買左兩支筆同一包朱古力。大約6點到返到KF…搵左老媽子啦!同佢買左對傘仔鞋(百幾蚊ar)…之後。我A-look買左副黑超~「太陽眼鏡呀」Ha…再去碟鋪訂左隻﹝Cream Super Model﹞呀!死Peter豬。Hurt我…唉。無奈lor—當住咁多人面前傷我!你死嫁la。今晚我見唔到D相呀!你就哈……啦!之後我買左個芒果布甸許留山嫁。返屋企打機、電腦lor…爆多功課囉!到左點幾先訓。<P.S如果日日都係咁happy就好l a!>仲有影左爆多相呀!仲哂緊。遲D…post呀!

|
2005-06-06 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|
2005 年 6 月 4 日 星期六 |
 | |
|
﹏放早DaY* |
|
哈。今日放早嫁。我咁乖就一定返去啦!之後今日見唔到豬腳喎!O…可能佢而為我好似琴日咁唔返ma...呵!之後落車見到呀蛋啦!無奈囉!成日help 我改名。而家數埋數埋都10幾廿個啦!之後上到班房。羅尤真係未返喎!佢呀…話今日遲到。結果佢係8點8到先返。係未上堂個陣。【呀貞2、露2、曦哥、肥雞、Emily...】話去唱K喎!哈。今次我死都唔會去嫁啦!因為5/6 號咋。如果唔係我出左APM lu....之後中文小測喎!超容易啦!今日D堂本身超悶嫁。好彩。科學堂呀…劉XX佢有突發案件咋…如果唔係…(諗下後果啦!)科學堂俾左林旋。勁正囉!第一堂對WS…大約搭10到上左圖豬館。見到個大頭東喎!(佢極樣啦!)唔知嘜誰呢?!係大頭東面前。叫"(反大頭林)'當堂笑到O嘴囉!之後無幾耐《王瑤》都係到。我地俾人嘈囉!好快就小息la....正2!唔洗講。Mathes堂係最悶嫁啦!諗到最尾…Miss 郭發火喎…超…理鬼佢呀!放早。之後食完M記。去左葵芳見到呀青同呀茹兩個(好索呀!)。之後我就返home~lu…唔經唔覺都已經4點。我出左去還書。就返左屋企lu....(我好乖嫁…)。到左夜晚—達2打叫我去燒野食喎。大熱天時﹏有咩可能叫到我去D無冷氣既地方呢?!但係到左9點幾。我又想去喎。算啦!佢一定叫我8點幾好起身嫁啦!之後11點幾…同呀超人講得興高彩列既時候。我開左個Ulead GIF Animator 5黎正左個Banna呀!哈。(係日記既最頂)正ma?!之後大約12點10到訓左lu....li排諗左好多野呀!唔知應該點做呢?!算啦!唔講lu.....

|
2005-06-04 01:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|