SuperYuki
 

大名*杜豬﹏
MORE...

73 July 2006 48
S M T W T F S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

最新日誌
大事呀…
*開心Day ﹏
*星期4*
悶死…正爆…無奈…
喱排都唔開心…
                                  MORE...

訪客留言

最近三個月尚無任何留言
MORE...

我的好友
 

*賢少﹏
*Bowie﹏
*傑少﹏
*雯22*
*乖孫﹏漢
*小豬嘉﹏
〝曦Di﹏
*老公仔﹏
「臭羅女…
*豆釘妹*
*蛋頭*
*哨牙﹏
*明治﹏
*城仔﹏
。綿羊仔2﹏

•*妹22°
•*汶曦﹏
•*呀雞﹏
•*麥嘜﹏
•*呀兒﹏
•*靜怡﹏
•*呀芝﹏
•*呀暨﹏
•*呀蚊﹏
•*K仔﹏
•*黃蟲﹏
•呀露22﹏
•*Ivy╴
•*羅云斯﹏
•*Er!c﹏
•*Yuki﹏
•*TanYa
•*呀ling﹏
•*KarSon﹏



 

2005 年 5 月 19 日  星期四

雨天

*下雨天。

今日一早起身。爆辛苦囉!諗住唔返,個老媽子死都要我返。我未唔出声囉!之後出到到去。落巨雨。我無帶傘。呀媽就Help 我攞返。之後肚痛。我返屋企。係到發脾四。差唔多8點1先搭的咋。爆巨雨。剛2無遲到!上到課室,D 人係到溫豬喎。低B﹤﹤<我預左抄嫁啦!>﹥﹥之後王瑤就死左落黎。因有人無簿。佢又死返上7樓。我地咁當然就嘈爆啦!終於默la…我寫在6句咋。英文堂。我無訓覺呀!勁乖呀!最憎既體育堂。妖。換左衫就走黎落雨。唔洗考試啦!玩野既!之後我地成班係到淋雨。愈落愈大…爽爆。之後因雨既關系俾人叫哂去MMLC。係到聽歌。上網。IcQ…雖然悶爆。但過得好快呀!之後人文。我地班又爆準時。個梁美華。一個Sorry 大哂。好似個大頭東咁。遲成個字。食屎啦!之後。未講作業囉。做完lu~佢係到講法律…又講佢個仔。白痴嫁。佢個一個得$450。係我既話我死左Nla…之後個程釵係到哂命。話自己D衫幾貴幾貴喎!收皮啦!夠膽同我竇丫。又話請佢老母飲茶喎!扮孝順呀!乖2女。唔經唔覺…落堂la…正2今日無帶野食呀!爆悶喎。之後抄中文默書範圍…諗住溫。小息個陣係到抄科學功課。做完之後係到超無聊。再係咁既話。會死人嫁?完左lu…. 上中史堂呀!未又係俾人嘈囉。完左到Maths。爆煩囉。Miss 郭。最憎佢嫁la~Last堂係王瑤呀!做個D時事呀!放學la…行左去青衣城、買左兩包糖(Cream+Soda)(士多啤梨) 勁正呀!之後再食左個麥記餐。一路搭車一路食。話咁快就返到屋企lu~係7點個陣…事太悶&眼訓、終於做左懶訓豬lu。訓到8點。食飯2。呀Fi。好得意呀!之後睇完學警雄心。去左洗白白。出黎打日記。大約11:45就訓lu

                                                        

2005-05-19 11:44 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 5 月 13 日  星期五

晴天

+傻的黑色【星五】呀+

今日返學。四堂中文呀!痴嫁!第一堂討論試後活動首歌2<明年今日…我們的紀念冊>《爆多正野》唔爆lu…科學堂個x玩野叫我起身答問題。吊…之後去左小食部食野!正2…MaThS堂爆眼訓So 囉!係咁俾人叫起身。我未發脾四囉。係到罰抄「Cream哈。白痴嫁…終於食la…無飯食。悶2。小息li排同羅尤玩到痴左。靄2又玩。之後我搞到超人發脾四!咁未同呀程釵野囉…劉霖俾人寫黑板。(xxxxD!)哈。超好笑嫁…無端2唔知好似講到香腸同我喎。無奈囉!兩堂中文分組討論。到音樂堂…就放學la~今日去左。許留山。食左例排個D正野!】返屋企lu…玩電腦。電話呀!點幾到訓覺豬lu……幾乖呀!

        

2005-05-14 11:36 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | »