|
今日我要溜冰2。爆大雨囉。上12:30我11:25先起身。激鬼死!勁唔想出去囉!我係屋企同圍走。老豆怕我。叫我即刻出去。衰2。一出去就有43C、哈…天助我也。我早左兩個字la…開針囉!之後成12:50先上堂囉!今日教轉身跳起。哈。呀sir 讚我呀!睇下我幾醒!!!1點7完la~我初2以為個Fun兩點嫁ma~唔係喎。之後個隻超人黎西九。我勁餓。叫左個Pizze(蘑菇、火腿、芝士、菠蘿、蕃茄汁) 又叫左個車仔麵。飽2!已經2點5Lu…即刻坐地鐵囉。第一個係將軍澳。爆遠囉!勁正囉。超易捕呀!有CjC`&`Cream 呀!D相爆靚。4點1到~Cream 走la !! 但CjC未呀!仲要表現。哈。捕完CarPo…之後去左JOSCO。買左三合壽司。忌廉X筒…. 正2﹏之後諗住走去黃大仙搵呀寶豬。落到去。CjC係到影相。我就又去影左張嘉2。就因多人既問題。就去左搭車la~初2諗住都5:00完左唔去啦!之後無無聊聊咁落左車。去到又未完喎。咁都俾我見到。正啦!我勁追車。都唔停。算啦!走人。返左屋企。開電腦。等媽子買野俾我食囉!我係咁正日記。之後無呀。爆早就訓lu!!!
媽子節既禮物呀!

|