| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 21 日 星期三  |
| 呵呵 |
分類: 未分類 |
英文會話比miss ma話到我喊,本來係要每個人都出黎揀一個題目,再講,我話唔
識,佢話我上年都唔係咁,問我係咪想佢好似對d男仔咁對我,佢話佢係對d男仔冇
期望先唔理佢地,搞到我都唔知點解會喊...中文又唔知佢吠乜春lu,冇錢食飯,佢
地去食壽司,哇,攞命呀,搞到我好想食吖,好難先忍到唔食,我特登帶左本小太子
解悶同分散注意力,化學miss又冇返,miss i代,佢播佢師兄表演果d跳繩我地睇,
上次睇絕世好賓時榮坐我加邊,佢睇我油顏色話幫我,唔知我係咪有小小小小瑪
麗蓮夢露果種比男人好想保護果種感覺呢,哈,我都知冇可能..正埋個報告就得
lu,好野,大家一齊畫哂lu,好多人讚個封面畫得靚,好開心,我畫嫁^ ^哇,跟住去
禮堂聽性教育講座喎,好叉悶,都唔係好性咋麻...講愛滋既,係日記裹面既,先係
真正既我,大家平時面前睇到既(由其係多人既地方)我,根本就唔係我真面目,哈
哈,我真係好想好多人都知我諗乜,好多人有睇我日記,好多人知我獨特既諗法,性
格同愛好,我勁中意聽外國兒童合唱團d歌,仲有舞台劇,我係好好好中意睇,仲有
古典音樂,以前好經典既卡通同歌,由其小丸子,美少女戰士,叮噹,我一有錢一定
要買哂佢!!!仲有羅密歐與茱麗葉,我搵過好多人都話冇,好想問人借黎睇吖,之前
偉話請我食飯又走左去喎,如果比我揀,我一定揀壽司,食壽司刺身係最幸福既事
吖^ ^好想試吓由人地角度睇自己個樣,我到底係咩樣呢,我諗我學識左係班房
自己個位做任何野都唔會覺得有好多人望住,可能有熟人係身邊掛,但出到班房
面前同打排球時我仲未放得開,真係要快d學識放開心胸去做先得,放開左,一定
打得好好多,我開心係雙子,好中意自己既優點^ ^

|
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
| 勁唔想返學 |
分類: 未分類 |
哇,姐又話叫左我好耐都唔醒,由踏半叫到踏9都唔醒,我有咁懶訓咩,不過講真我
又真係勁中意訓覺,我覺得最慘就係冇得訓,最幸福就係有得訓8個鐘/以上,出到
去啱啱好有巴士,上天真係待我不薄喇^ ^返到學校先踏4/5,library開左又冇人
,落去住黎睇書,組長正唔見我係library借本書吖,miss話冇得買返,係儲報頭換
返黎,唔通佢真係剋得我咁勁?唉,好多頭皮吖,又過左十點訓,爆左好多呀><要十
點訓,飲多水,唔食咁<多油&多野>商業真係好想同佢傾吓計吖,一定好夾,佢又試
過幾次幫過我小小忙,佢好好人,不過佢都唔會...喇,lunch又1食左8蚊...唉,我都
唔想嫁,不過真係太餓喇,幾亂嫁d$既關係,電腦好好訓,比yan叫醒話<天光喇>王
sir冇返,贂絕世好賓,幾好笑,琪比小學抽中左個名,有優惠買莎士比亞莎d書,我叫
媽一定要買,我好中意呢d,佢有兩隻碟送,睇刊係羅密歐,仲以為有戲睇,好開心,點
知係劇評,仲買左古典音樂既碟,有十個音樂家,又有得便d買既,好佩服果d真正睇
透人情世故既人,通常佢地都好幽默^ ^
 |
2005 年 12 月 19 日 星期一  |
| 哇,今日係咁訓覺 |
分類: 未分類 |
pe miss冇返,訓左兩堂,普通話考試,考完又訓左12分鐘,物理呀sir又冇返,又訓
..真係好想同佢坐埋一齊傾吓計,星座話係唔錯既一對,互補不足,但..我有時諗
起佢有d想嘔,咁又黠算好呢,又聽到佢講粗口..><我一直渴望既愛情呀..神呀,
你玩我?中文做閱讀記錄,做完又訓,lunch問miss借6.5買杯面,但佢比左10蚊,
忍唔住買埋牛丸..又要還多4.5,恩仲未還果80蚊比我,霖又有50蚊未還,lunch
跟住果堂d書係library唔記得拎,又要企,上完即跑落去攞返,班主任節死黃狗吠
左半粒鐘\ /頂佢,唗哂我d時間,用黎倒垃圾都好過聽佢吠,早餐已經食到好飽,
等lunch冇咁肚餓,因冇錢食,但返到home又好肚餓,所以要食返碗飯,夜晚又
要食多餐,搞到好大個好大個...肚腩,真係要食小d野喇

|
2005 年 12 月 18 日 星期日  |
| 排球羸左^ ^ |
分類: 未分類 |
9點醒左,踏半比琪叫醒,119m記下面等,同琪踏5慢慢行,冇帶錶,到時差唔多踏
10,行去朗屏間ok等琪fd,肥妹請我地食一隻朱古力,係明志既,好好味,而頭有d
苦既粉,我好中意,唉,之前恩幫miss yan改簿,佢見到我一次20分,全部0分,問我
,唔覺得太差咩,我都唔知黠答佢,我諗可能真係太多課外活動,定係受前面影響呢
,我發誓,配好眼鏡一定要好好努力比心機讀好英文同數學,或者我可以叫偉教吓
我,佢數學都好勁,又唔知同唔同佢好,但我本身又想試,但唔係同佢好熟,雖然同過
佢住1個月多d,但都唔係好了解佢,如果同佢,先發覺唔咩佢,咁又驚會傷到佢,比一
個唔係好咩既人咩,都幾煩,不過被愛既感覺...好好呀^ ^隻子係既有d性格,我唔
係,人1話雙子讀書好叻,但我咁差..佢話我反應快,但我打排球成日接唔切,可能未
好識打,人地同我講野,我又應唔切,可能我只係唔夠膽,話我好動,但好多人成日話
我靜..唉,今日排球比實雖然羸左香島,但我覺得只係人地差..見到其他學校d排球
衫係背心,短到好似p褲既褲,護膝,包哂成隻腳既白色長襪,好好型呀,我都想我地
著果d,著左果種好似打得好勁咁^ ^今日又食左太多野喇,成日大肚婆咁,又冇得
做top mable喇,兩個禮拜冇做,上次做魔介,今次做哈利波特,唔知下次又會做咩
lu
 |
2005 年 12 月 17 日 星期六  |
| 好累呀 |
分類: 未分類 |
今朝琪嚇死我咁叫我起身,佢係咁話,7點半喇,原來出面個鐘快左,今日童軍烹飪
比賽,唔記得包好隻靚靚碟今日帶黎裝靚d餸,約肥妹8點半m記下面等,行黎行去
都搵佢唔到,等到踏9都未到,就自己買,行合益後面條街時有個著幸色外套既男
仔,我諗佢應該係童軍,用手係我眼前閃過,唔敢睇佢係邊個,呀sir每組比20蚊買
餸,出左一蚊,哇,幾驚呀,又睇唔清楚,又搵唔返果次同媽買果間係邊,係咁撞吓撞
吓總算買到,行返學校,係壽司出面轉右條馬路見到肥妹係前面,就叫佢,佢冇著制
服,話搵唔到對綠襪,同集會後要去金鐘出席去日本個茶會,佢跟康泰,剩係話比琪
知又唔話我知佢去日本
我覺得自己步操最跟到節奏,都唔知點解佢地個個都
唔識跟,唉,開始喇,冇攞調味d野,好彩miss上醫療室攞比我地,有好多^ ^洗好d
豬皮後肥妹唔小心正瀉左小小,miss偷雞話我地知要用算容爆香d豬皮先會冇陣
怪味,但落完算容後再落豬皮時肥妹唔小心倒埋本身d水,搞到炒唔到,係咁亂咁
加油,士油(miss係咁叫落哂,好細支果d),糖,黑蕉(m記攞),鹽,算容..好好玩,又
係咁佬呀佬,d鳥東同芋絲好難開,都開到,煮完出黎d豬皮有陣怪味,不過唔係好
多,完左之後好多人圍住食我地正d野食,好開心,我冇用碗食,用左手當,加手當筷
子,c拉話我<你黠解唔攞隻碗呢>跟住又扮噴野出黎咁笑我..><跟住咪攞左個杯
食囉,我地食剩d野,校工食哂,咁樣我地好似好衰咁,同琪夾糖,太甜喇,過馬路時,
琪見到有小巴黎緊,係咁慢慢行一路講車我唔死,好搞笑,我話佢白痴,琴miss教左
首幾難既歌,不過好好聽,我會比心機練,姑姐黎,琪之前叫佢拎壽司黎,點知佢拎
左pizz黎,啱啱相反,咁多油,但又唔好意思唔食,同問佢點解唔攞,走時姑姐拎返
走兩個空既pizz盒,好似好衰咁,人地拎黎比我地食,又要人地拎返走個空盒..姑
姐走後姐話梗係拎pizz喇,壽司咁貴,唉,今朝係學校食左咁多野,返黎又食左5舊
蛋卷,仲食左兩件pizz,實肥死,感覺到多油係身體入面..決定呢幾日唔食有油既
野
 |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 35 | »
|