| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 2 日 星期五  |
| 又係咁 |
分類: 未分類 |
終於早到出門口,喇,可以慢慢咁几返school,上設計堂好玩,雄又過左黎同我一
齊坐,中文仲係咁悶,想好似法國人食野得咁慢,食成4個鐘,lunch又勁趕,食左碗
麥片,加左d朱古力奶,又夠鐘出門口,沖左個杯面,倒左d汁放落個紙袋帶返
school食,返到school同肥妹調左位,我係3號梯上面食,食得好快,又驚有人行
過見到,好冇益,我覺得自己既知識比好多人,因為睇得書多,有時呀sie講好多果
d野,我都知,但又唔敢同佢講我知,好想人地知道我真正既性格

|
2005 年 12 月 1 日 星期四  |
| ^ ^ |
分類: 未分類 |
到底數學d公式學黎有乜用嫁,第日大個都冇用既,咁浪費d資源不如唔洗我
地上數學喇,果d對我地既前途都冇好處既...我覺得自己做果d冇咩特別既
野,好多人都覺得好得意嫁
,諗都冇諗過,我覺得自己個腦可能會用左好
多,倫理堂講幾時啱比自己第一次比人,yan say今日我唔係好舒服,大家
合作d唔好激死我,大家都唔想,數學呀sir又用口罩抹眼鏡,好搞笑,lunch
霖陪我返home eat,冇帶錶加上又冇車,搞到遲到,入左門口個校工好快咁
開門諗住偷雞比我地入學校,唔洗記我地遲到,我地入到去係好開心,但點知
呀sir一早企左係大門前十米既地方,好惡咁叫我地去記名罰企,好對唔住霖
霖and又搞到佢買唔到糖送比人,比人罵,科技堂雄同我一齊正野,佢心地真
係幾好嫁原來,反而霖霖唔係好幫我,唔知佢係咪仲嬲緊我呢,唔知係咪有男
仔陪我所以冇眼訓呢,呵,狗仔見到我係度搵野,問我係咪搵緊結論介指,佢幫
我搵,升左中3d男同女既關係冇咁硬,開始男女做到朋友唔會比人話,d男又
肯幫女仔做野,真係幾好,咁樣好好多,可以識多d朋友,遲到好彩係第一次所
以唔洗留,行出留堂室門口前比呀sir問我做咩走,我話我第一次遅到,佢唔信
咁攞我本手冊睇呀睇,另一個呀sir行埋黎同佢講,呢個乖女黎嫁,做領袖生既
,頭先我係佢主室接佢落黎之前問佢做咩遲到,佢都好唔好意思咁,唔好再問
佢喇,再問佢咸嫁喇,出到門口真係有d想咸,因為開心有呀sir讚我乖女,佢仲
要係冇教過我tim,但係佢剩係讚我乖,冇讚我讀書叻,咁樣好怪,所以我都想
讀好d書先...跟住我上去幫手正壁報,好玩呀,但未正哂,聽日又要打排球,要
好快咁正埋再落去打排球,唔知點呀,勁忙,我個星座d人既缺點之一原來係
忙= =,有小小覺得愛上左tb tim,點算好呢,覺得7仔好型女好有未力同好性
感真係好過打,因為唔會冇喇喇冇哂之前打果d野,沈日我部腦壞左,就用琪
果部,我打日記前已經登入左,打完佢又話要必須登入才能進入此頁,我再登
入多次,又話冇法顯示網頁,搞到冇左篇日記好慘,我唔睇果幾分鐘既呀旺白
費哂喇,好文呀,以後我咁完成之前都要儲存定先喇,爸有信寄黎呀,第一次
睇過佢寄既信,好特別,佢叫媽做:葉老太,第一句又講:您好,封信寫得好感
人,睇到想咸,我會比心機讀書嫁喇
 |
2005 年 11 月 30 日 星期三  |
| >^ |
分類: 未分類 |
今日第一次用霖霖幫我揀個袋好開心,個袋係幸色好多米奇漫畫圖案既側咩布袋
,好中意,第一次對自己買既野咁滿意,沉晚用aa膠痴cat袋蕉紙條膠繩,諗住如果
好彩個女人就睇唔到就有得攞返$49,點知去到前攞出黎一睇就斷左,剩係入去比
左果$4就走,點知入面果個係個細路女,早知就同佢講我攞黎退$喇,佢都唔識野,
哈哈,唔知得唔得呢,今日佢都有打波喎竟然,不過我都放低左佢lu,原本霖有3個
home,佢就好喇

|
2005 年 11 月 29 日 星期二  |
| 55 |
分類: 未分類 |
偉有d似咩我咁...^ ^不過我同佢星座d人唔係最夾,只係可以做到好好朋友果隻
,唔知有冇呢,明成日咩住同我一樣個$包,有d似針對我咁,lunch又返左home食,
做左幾樣野,換左對返home前買既灰襪,因著緊果對好鬆,擺低d書,本身著甲棉
嬲,換返冷衫,食杯面,出到去冇車,半跑半跳左一陣,見到後面有車,就當住成車人
面前跑過對面馬路,魚爆><上到車個司機叫我坐佢右手邊個位,咦,死喇,咁肉酸,
出到去啱啱好見到佢地,由千色後面行返school,見到個好熟面口既人,佢白鬚白
髮,揸住嫁黑色有d白白地圖案好型既新車,佢地話佢係明星,話佢係有份拍無線
劇集d導演,佢讓比我地過,好好人,仲同我地say hi^ ^好開心呀,放學第一次
跆牶,初頭見到個miss好驚,佢個樣好似好惡咁,但玩玩吓又覺得幾好玩,$350
有21堂,我冇左6堂,好想試吓踢果d腿呀,最須唔記得著pe又冇著p褲喇,踢高小
小就比條群cake住,個個著褲都踢到miss揸果隻雞脾,我踢都踢唔到,要miss揸
低d我先點到小小咋><跆牶要拉軟d筋先得,死火,我d筋鬼死咁硬tim嫁,要比心
機呀我,學完我就見到霖霖,叫佢一陣陪我換返個袋,但要等佢一陣,佢留左係
school做壁報,但佢家姐唔信佢,原本佢搵miss chan幫佢打,但佢問我時有個校
公聽到,就話,佢啱啱先走左咋,跟住我就陪佢搵呀sir,打緊時我就跑返禮堂攞bag
,再跑返出黎,就順便比埋呀sir簽返去旅行張車費資助表,跟住就去換袋,沉日買
左個cat袋,之前lunch同fd去過果間野睇過,個女人認得我,果次得狗既公仔,我
問佢有冇cat,佢話冇,沉日睇到有就買左,早知佢裝左書會變哂樣,我就一定唔會
買,佢仲變到成個d c拉去街市買餸果d袋tim,妖,返到home我又x左個蕉紙,好
傻呀我,冇得換喇,都唔知點好,就咁就冇左$49喇,好唔低,我以後買野都要諗得
好清楚先好x喇,唉,有咩計可以有得換呀,聽日佢比賽,睇唔到我地練波,我又睇
唔到佢練波><
 |
2005 年 11 月 28 日 星期一  |
| 幾ok既心情 |
分類: 未分類 |
好開心我亂單d歌好多人都話好聽呀,有家姐,表姐,同細妹仲有嘉琪^ ^真係估唔
到琪佢會係日記打d咁既野,自從佢升左中學之後就多左秘密><好多野都唔比我
地知,搞到我同佢好似好多野傾唔埋咁,唔似一家人,又同d同學認埋d親戚果d野最
憎係咁嫁喇我,佢打到d日記好似好潮咁,好吸引人去睇,又正到d字d顏色好型個
背景又好特別,好想好似佢咁,又冇本事,我覺得家姐同琪都好靚,好有一種特別
既氣質,而我就完全冇,可能e+心情唔好掛,佢地真係唔似我咁咩...可能係d皮膚
問題,慘喇,e+我呢個日記冇人睇喇
點算好,打唔打落去好呢,都冇人睇...d人
打日記都係想有人睇,但個個都係咁諗,搞到真正睇日記既人根本冇乜...睇到d網
d人正左d好靚既閃圖,我都想快d識正吖,要正到全世界最靚既閃圖出黎,睇超模
有人係度搞機,個鏡頭影到佢地係張床踢,跟住愈黎愈暗...好想知佢地跟住會有
咩做,踢完之後又會點?互踢下面?仲有d咩呢?好想知吖...我買左果個煤炭屎鬼
既斜咩銀包,成27蚊,今日明明竟然都有個...佢話係大陸買左15蚊咋,d毛又靚,
隻眼又白又大過我果個仲大過我果個tim,好唔底吖,呢d野居然都會發生係我身
上嫁...發夢見到自己帶左眼鏡,幾好多,但係係深紫色全個有匡,我落左訂果隻係
淺紫色只係上面有匡,佢地都話全部有匡靚d,都唔知點揀好...我仲好想快d可以
帶到bra呀...點解有果d又想冇,冇果d又想有嫁,有果d有咩唔好喎,正常嫁麻,冇
果d好慘,有咩方法可以大d吖,我咩都肯嫁只要唔洗錢
 |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 35 | »
|